اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بانه:

رشد 100 درصدی رتبه های دو رقمی آزمون سراسری در بانه

رشد 100 درصدی رتبه های دو رقمی آزمون سراسری در بانه
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از رشد 100 درصدی کسب رتبه های دو رقمی در آزمون سراسری سال 96 توسط دانش آموزان بانه ای در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خضری در گفت و گو با آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال شهرستان بانه در بحث کنکور سراسری از ارتقای کمی و کیفی چشمگیری نسبت به آزمون سراسری سال 95 برخوردار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

 وی افزود: امسال 1350 داوطلب از بانه در  آزمون سراسری 96 شرکت کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته بیش از 28 درصد رشد داشته است.

,

خضری به نتایج اولیه کنکور 96 توسط دانش آموزان بانه ای هم اشاره کرد و گفت: امسال تعداد شش نفر از دانس آموزان بانه ای شرکت کننده در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه های دو رقمی شدند که این میزان در مقایسه با سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.

,

مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: در کسب رتبه های زیر هزار هم شاهد رشد خوبی نسبت به کنکور 95 بودیم بطوریکه امسال 52 نفر از شرکت کنندگان موفق به کسب رتبه های زیر هزار شدند که نسبت به سال گذشته ۲۳/۲ درصد رشد سالیانه داشته است.

,

وی همچنین به تعداد رتبه های زیر سه هزار نفر هم اشاره کرد و گفت: در کسب رتبه های زیر سه هزار نیز 97 نفر از دانش آموزان موفق به کسب این رتبه ها شدند  که نسبت به سال گذشته ۲۷/۶۳ درصد رشد سالیانه داشته است.
 
خضری خاطرنشان کرد که رتبه های دو رقمی در گروه های آزمایشی: هنر و زبان های خارجه هر کدام 2 نفر ؛ انسانی و تجربی هم در هر گروه یک نفر بوده است.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه