اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد:

حمایت تمام قد از سرمایه گذاران در بخش های مختلف استان

حمایت تمام قد از سرمایه گذاران در بخش های مختلف استان
استاندار خراسان شمالی برحمایت از سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد وگفت: با تمام وجود از سرمایه گذاران در بخش های مختلف که برای توسعه استان قدم بر می دارند حمایت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،محمد رضا صالحی،استاندار خراسان شمالی در شورای اداری استان به آغاز به کار رسمی دولت دوازدهم از 12 مرداد اشاره کرد وگفت: این حضور بی سابقه نمایندگان مجلس در مراسم تنفیذ وتحلیف ریاست جمهوری نشان دهنده این بود  آمریکا آن قدر که حرف می زند در کشور ما طرفدار ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،, محمد رضا صالحی،استاندار خراسان شمالی در شورای اداری استان به آغاز به کار رسمی دولت دوازدهم از 12 مرداد اشاره کرد وگفت: این حضور بی سابقه نمایندگان مجلس در مراسم تنفیذ وتحلیف ریاست جمهوری نشان دهنده این بود  آمریکا آن قدر که حرف می زند در کشور ما طرفدار ندارد, .,

وی آزادی،امنیت و آرامش را کلیدی ترین شعار های دولت دوازدهم در راه خواستن مردم در استمرار دولت یازدهم دانست.

, .,

صالحی در رابطه با برجام گفت: برجام اگر قرارداد منفی برای ایران و مثبت برای آمریکا بود آنها به دنبال قطع ارتباطات و مبارزه با برجام نمی افتادند چراکه هدف آنها این است که کاری کنند ما خود برجام را ترک کنیم.

, .,

وی اظهارکرد:در این راستا برای اجرایی کردن مفاد برجام،پیشرفت کشور،ایجاد اشتغال،از بین بردن فقر و محقق کردن شعار رهبری ناگزیز به سرمایه گذاری هستیم.

, .,

استاندار خراسان شمالی در باره پروژه کالی ایمانی نیز گفت: ماهنوزم امیدواریم بتوانیم جایگزین سرمایه گذار خارجی ورود پیدا کند.

, .,

وی خاطرنشان کرد:در اولین مصاحبه گفتگوی ویژه خبری صدا وسیما در این رابطه اعلام کردم ما فرش قرمز برای کسی پهن نکردیم و از سرمایه گذار در استای عملیاتی و اجرایی کردن پروژه  حمایت خواهیم کرد.

, .,

وی افزود:در این زمینه برای ثبت نام اشتغال هم اعلام شد حتما به حوزه سازمان سرمایه گذاری معاونت اقتصادی استانداری مراجعه کنند.

, .,

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه تعطیل شده است ودارای یکسری بدهی های و یکسری کارهایی است که موقتا انجام شده است، اظهار داشت: از 240 هکتار زمینی  که برای پروژه کالیمانی فریز کرده بودیم 5 هکتار را در فاز اول تحویل داده بودیم و کارها مرحله به مرحله در حال انجام بود.

, .,

صالحی تصریح کرد: ولی متاسفانه وقتی مشاهده شد سرمایه گذار صرفا روی هوا کار می کند نهایتا برخوردی با کسانی که تخلف کردن صورت گرفت.

, .,

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: اعلام می دارم از سرمایه گذاران دیگری که قرار داد در بخش های مختلف برای توسعه استان دارند با تمام قدرت  حمایت می کنیم چرا که سرمایه گذاری تولید وتولید اشتغال ایجاد می کند.

, .,

وی کمک به شرکت های نوپا،حمایت از بخش خصوصی،القا کمپین پویش خرید کالای استاندارد ایرانی،دادن فرصت برابر به زنان و مردان ،استفاده از جوانان در بخش های مختلف، احترام به اقوام و تنوع دینی و مذهبی و ... را ازجمله برنامه های دولت دوازدهم اعلام کرد.

, .,

صالحی در ادامه از دیگر برنامه های سال جاری در استان را بهره مندی هر شهرستان از یک روستا سبز اعلام کرد و افزود: مقرر شد وردوی شهرها نیز به طول 2 کیلومتر تونل سبز احداث کنیم.

, .,

وی در رابطه با جاده بجنورد به جنگل گلستان نیز گفت: در حال پیگیری مسائل چهاربانده کردن جاده،پارگینگ و جایگزین کردن جاده جدید هستیم.

, .,

استاندار خراسان شمالی اعتبار پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان به استان ابلاغ نشده است، گفت: تاکنون 800 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه