اخبار داغ

بدری عضو فراکسیون مستقلین مجلس؛

جوانگرایی در دولت دوازدهم اتفاق نیفتاده است/حضور کم رنگ زنان در کابینه با قول روحانی منافات دارد

جوانگرایی در دولت دوازدهم اتفاق نیفتاده است/حضور کم رنگ زنان در کابینه با قول روحانی منافات دارد
صدیف بدری عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: جوان گرایی و همچنین در کابینه نقش زنان کم رنگ شده و حتی دیده نشده است و این منافات دارد با قولهای پیشین آقای روحانی در مورد رفع تبعیض جنسیتی، داده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،صدیف بدری عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در ارتباط تصویری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: فراکسیون مستقلین ولایی هم در کنار فراکسیون های دیگر از زمانی که انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است موضوع کابینه را رصد می کرد و در جلسات مختلف و در نشست مشترکی با رئیس جمهور در 31 تیر نظرات مشورتی؛ کلیات و شاکله کابینه اصلی دولت دوازدهم را ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,
وی با بیان اینکه نقاط قوت و ضعفی در کابینه معرفی شده به نسبت عملکرد دولت یازدهم وجود دارد، ادامه داد: ما هم با کلیات کابینه موافق هستیم اما چالش ها و دغدغه هایی هم داریم و برنامه های وزرا و دفاعیات آن ها را بررسی کارشناسی خواهیم کرد.
,
بدری، دغدغه اصلی فراکسیون مستقلین را در تیم اقتصادی دولت بیان و اضافه کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی که معرفی شده است سوابق درخشانی دارد اما در تیم اقتصادی دولت با توجه به اینکه اولویت کشور در چهار سال آینده؛ اقتصاد، معیشت و تولید ملی خواهد بود دغدغه هایی وجود دارد که امیدواریم در بررسی های میدانی و برنامه های وزرا و کابینه پیشنهادی، مرتفع شود.
,
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  گفت: نیمی از کابینه دولت تغییر یافته اما دغدغه اصلی جوان گرایی دولت به جای خود باقی است و فقط یک وزیر جوان 35 ساله برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده که از آن استقبال می کنیم اما در میانگین سنی کابینه، جوان گرایی اتفاق نیفتاده است.
,
بدری افزود: شاخص های دیگری از جمله توانمندی، پاکدستی، سابقه و تخصص هم مد نظر فراکسیون مستقلین ولایی قرار دارد.
,
وی تصریح کرد: فراکسیون مستقلین ولایی شاخص هایی را برای بررسی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور تعریف کرده است که عمده ترین آنها تجربه در حوزه معرفی شده، پاکدستی، اعتقاد عملی به مدیریت جهادی و پرکار بودن، داشتن برنامه منسجم و قابل اجرا به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و ولایت مداری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.
,
بدری با اشاره به اینکه این فراکسیون هم نشست هایی را با وزرای پیشنهادی برای شفاف سازی و آشنایی بیشتر از نظرات و برنامه های آن ها برگزار می کند، افزود: رای گیری آن چنانی که تعیین کننده باشد در این فراکسیون انجام نخواهد شد اما جمع بندی نسبی در فراکسیون مستقلین ولایی انجام می شود و نظر شخصی هم در رای دادن در صحن مؤثر خواهد بود.
,
بدری اضافه کرد: سعی می کنیم شفاف سازی سوابق و برنامه های اعضای پیشنهادی به صورت کامل انجام شود و نمایندگان با آگاهی کامل و بررسی جامع و اعتقاد و علم و یقین تصمیم گیری کنند.
,
 
,
عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه  اعتماد به جوانان  یک اتفاق خوب است که در کابینه جدید نیز  مغفول مانده افزود: جوان گرایی صورت نگرفته و همچنین در کابینه نقش زنان کم رنگ شده است و این منافات دارد با قولهای پیشین آقای روحانی در مورد رفع تبعیض جنسیتی، اما روی هم رفته کابینه پیشنهادی جدید متناسب با تفکرات و ذهنیتهای ریاست جمهور است و کسانی هستند که اهل تعامل و کار می باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه