اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان :

ساماندهی فضای مجازی در بخش اخبار در دستور کار قرارگیرد

ساماندهی فضای مجازی در بخش اخبار در دستور کار قرارگیرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ساماندهی فضای مجازی در بخش اخبار و رویدادها در استان در مرحله اجرا قرار گرفت و کانال ها و گروه ها در فضای مجازی با عضو گیری بالا شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز نشست رسانه و طلایه داران خبر و اطلاع رسانی با هدف تجلیل از مقام خبرنگاران فعال شهرستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،فرماندار گرمسار و جمعی از خبرنگاران در محل سالن اجتماعات خورشید تابان گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

محمدرضا سوقندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نگاه به حوزه مطبوعات را نقد منصفانه و کارا برشمرد و گفت: باید با تشکیل اتاق های فکر در سیستم فرهنگی استان از ظرفیت خبرنگاران برای پیشبرد اهداف کشور استفاده فکری نمود و در این راستا نیز خبرنگاران باید پل ارتباطی مناسبی میان مسئولان و مردم را ایفا نمایند .

, .,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه اظهارداشت: اتاق کنفرانس ها می تواند در جهت پاسخگویی مسئولان به حوزه سوالات رسانه ها در شهرستان ایجاد شود تا ارتباط مسئولان با حوزه خبرنگاران به وضوح نمایان گردد.
سوقندی از بیان ظرفیت های تاریخی و مهم گرمسار به عنوان پیشانی استان اشاره کردو افزود: نگاه خبرنگاران در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر خود می تواند باعث ایجاد یک محیط تبلیغی در جهت توسعه همگانی منطقه گردد.

, .,
, .,

در ادامه این جلسه داریوش طاهری، فرماندار گرمسار به نقش تاثیرگذار و فراموش نشدنی خبرنگاران در توسعه و پیشرفت گرمسار و قدم های روشن در حوزه خبری و فضای مجازی اشاره کردو افزود: نباید مسئولان میان خود و خبرنگاران دیوار عدم پاسخگویی بکشند و باید دیوار را دست ارتباط و همدلی و وحدت تبدیل کنند و این ارتباط گیری باید با فعالیت روابط عمومی نمایان گردد.

, .,

فرماندار گرمسار در ادامه اظهارداشت: نگاه به مقوله خبر باید به یک سیستم نقد و ایده و نظریه پردازی تبدیل گردد تا در این راه تنها انتقاد قرار نگیرد و این جایگاه به یک پل ارتباطی تبدیل گردد تا همیشه در راه حل مشکلات پیش قدم باشد .

, .,

در ادامه این نشست نیز از 20 نفر از خبرنگاران فعال شهرستان گرمسار به عنوان خبرنگاران نمونه تقدیر شد.

, .,

در حاشیه این نشست نیز دفتر اندیشه ورزان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با هدف ایجاد اتاق فکر در حوزه فرهنگی و اجتماعی و برنامه ریزی در جهت معرفی قابلیت ها و پتانسیل های توسعه ای منطقه با حضور پیشکسوتان و صاحب نظران در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار ایجادو افتتاح شد .

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه