اخبار داغ

نفر پنچم دوی ۲۰۰ مترسرعت کشور:

رودان فاقد پیست دوومیدانی استاندارد/مسئولان مشکلات دوندگان رابرطرف کنند

رودان فاقد پیست دوومیدانی استاندارد/مسئولان مشکلات دوندگان رابرطرف کنند
یکی از چهار دونده برگزیده هرمزگان، حاضر در لیگ طلایی دو ومیدانی کشور خواستار توجه به وضعیت و امکانات دو ومیدانی رودان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا نجفی نفر پنجم دوی ۲۰۰ متر سرعت کشور در گفتگو با خبرنگار رودان نیوز گفت: شرایط لیگ طلایی بسیاری عالی بود و در این مسابقات علی رغم حضور بزرگان دوی های سرعت مانند تفتیان، خدیور و چشم زار که رکورد دار کشور بودند، موفق شدم با ثبت رکورد ۲۱ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه در جایگاه پنچم کشور به ایستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

وی افزود: این مسابقات با دعوت فدراسیون دو ومیدانی از ۸ نفر برتر کشوربرگزار شد  و  قهرمانان دو ومیدانی ایران با آمادگی کامل خود را به این دوره از رقابت ها رسانده بودند.

,

این ورزشکار اظهار کرد: رقیبانم با تمرینات بسیار مناسب و برخورداری از شرایط تمرینی بسیار عالی در حد و اندازه های اردوی تیم ملی خود را آماده کرده و به مسابقات آمده بودند که با تمرینات من در زمین های خاکی و سنگ لاخی رودان قابل قیاس نیست.

,

وی تصریح کرد: نداشتن پیست دو ومیدانی دغدغه فکری همیشگیمان شده و تمرین بر روی خاک، سنگ لاخ و پیست سیمانی نیمه کاره مجموعه ورزشی شهید چمران رودان نیز برایمان سوهان روح است.

,

نجفی تصریح کرد: تاکنون از نداشتن یک پیست مناسب و استاندار ضربه های فراوانی خورده ایم و اطمینان دارم اگر پیست دو ومیدانی تنها مجموعه ورزشی رودان تکمیل می شد شاهد شکوفایی استعداد های فراوانی بودیم.

,

وی یادآور شد: شرایط خوبی نداشته و در حال حاضر در دمای پنچاه درجه و بر روی خاک تمرین می کنیم و اکثر مواقع با هزینه های شخصی برای تمرین به استادیوم بیست هزار نفری خلیج فارس بندرعباس ومسابقات اعزام می شویم.

,

نفر پنجم مسابقات دو و میدانی اضافه کرد: قطعا ما از عهده پرداخت این هزینه ها بر نخواهیم آمد وتنها خواهشم از مسوولان این است که از ما ورزشکاران غافل نشوند و شرایطی را مهیا نمایند تا در سطح کشور برای شهرستان رودان افتخارات فراوانی کسب نماییم.

,

نجفی موفقیت خود را حاصل تلاش و زحمات مربی دلسوزش دانست و گفت: توجه مسئولان به این ورزش پر مدال،فقط با پیگیری وضعیت پیست دو ومیدانی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان باعث دلگرمی، انگیزه و کسب افتخارات دیگر با وجود تمام کمبودها خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه