اخبار داغ

رییس هیات ژیمناستیک رودان :

ژیمناستیک کاران رودانی فضای اختصاصی در اختیار ندارند

ژیمناستیک کاران رودانی فضای اختصاصی در اختیار ندارند
رییس هیات ژیمناستیک رودان با گلایه از نبود یک فضای اختصاصی ویژه این ورزش اظهار کرد: تنها فضای موجود که متعلق به خانه ژیمناستیک هست به طور اختصاصی در اختیار ما نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کارگر رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان رودان در گفتگو با رودان نیوز گفت: همایش کودک و ژیمناستیک، آشنایی خانواده با باشگاه، مربیان و ورزش ژیمناستیک است و اینکه خانواده ها از نزدیک با روال کار در ژیمناستیک آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

وی افزود: شناخت ظرفیت های ژیمناستیک از دیگر هدف های این همایش بود ، فاصله ظرفیت ها و پتانسیل های ژیمناستیک به امکانات بستگی دارد که با وجود تامین  امکانات ،ظرفیت های این ورزش  بالاتر خواهد رفت.

,

رییس هیات ژیمناستیک شهرستان رودان اظهار کرد:دیگر هدف همایش کودک و ژیمناستیک آشنایی خانواده بصورت تخصصی با تمرین ، تغذیه و استحراحت فرزندانشان بود و مطمئناً باید این ارتباط برقرار تا ورزشکاری که در سنین کودکی آموزش داده می شود و بسیار بد تغذیه هست ، استراحت مناسب ندارند، با آشنایی خانواده ها با این اصول ضرورت ها به او انتقال داده می شود.

,

 کارگراز توسعه منابع و امکانات ژیمناستیک به عنوان رکن پیشرفت این ورزش نام برد و تصریح کرد: اگر فضای کنونی سالن خانه ژیمناستیک به طور قطعی در اختیار هیات ژیمناستیک باشد در آینده شاهد رونق این ورزش در رودان خواهیم بود چرا که ژیمناستیک یک ورزش تخصصی و با امکانات بسیار خاص و ویژه است و استفاده مشترک از این سالن با دیگر رشته های ورزشی باعث آسیب این امکانات ارزشمند خواهد شد.

,

وی به استفاده رشته های کشتی و تکواندو از سالن خانه ژیمناستیک اشاره کرد و افزود: این امر نباید رخ دهد تا وجود یک فضای تخصصی ویژه ژیمناستیک به پویایی این ورزش پرطرفدار در شهرستان کمک کند برای  توسعه منابع امکاناتی این ورزش به طور تخصصی در خانه ژیمناستیک در این فضای یا فضای دیگر بنام خانه ژیمناستیک شهرستان رودان در آینده تلاش خواهد شد.

,

کارگر یاد آور شد: تا کنون امکانات اولیه و مناسبی در اختیار هیات ژیمناستیک رودان از سوی هیات استان قرار داده شده و بدنبال تهیه یک رول و پیست ژیمناستیک برای رشد و توسعه ورزشکاران هستیم، البته وسایل و تجهیزات استاندارد رشته ژیمناستیک بسیار گران قیمیت است و هم اکنون برخی از وسایل با خلاقیت خود هیات رودان تهیه و استفاده می شود.

,

رییس هیات ژیمناستیک رودان عنوان کرد: اگر بتوانیم برخی دیگر از امکانات را  در شهرستان برای آموزش علاقمندان ژیمناستیک مهیا کنیم، استعداد های ژیمناستیک رودان توان رقابت با سایر شهرستانهای استان را خواهند داشت.هم اکنون ژیمناستیک کاران مرکز استان در حال گذراندن سطح شش این رشته هستند در حالیکه ورزشکاران رودانی سطح پنچ را می گذرانند و در واقع در بحث آموزش و سطح بندی، رودان چندان نسبت به استان عقب نیست.

,

 کارگراضافه کرد: با توجه به کمبود برخی از امکانات در شهرستان توان رقابت ورزشکارانان ما با رقیبانشان سخت تر خواهد شد اما با تمام این وجود، در مسابقات قهرمانی استان یکی از ژیمناست کاران رودان در پرش خرک در جایگاه سوم استان ایستاد و این نشان از فعالیت این رشته در رودان است.

,

وی اساس کار ژیمناستیک را امکانات و تجهیزات دانست و خاطر نشان کرد: تاکنون دو نفر از مربیانمان موفق به اخذ مدرک مربیگری شده اند و تلاش خواهیم کرد سایر ورزشکارانی که به لحاظ سنی شرایط لازم را پیدا کرده اند، آموزش داده تا به فعالیت ژیمناستیک در شهرستان رودان کمک شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه