اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

محمود حجتی برای وزارت جهاد کشاورزی گزینه مناسبی نیست/ در ۴ سال گذشته به بحرانهای بزرگ بخش کشاورزی توجهی نشد

محمود حجتی برای وزارت جهاد کشاورزی گزینه مناسبی نیست/ در ۴ سال گذشته به بحرانهای بزرگ بخش کشاورزی توجهی نشد
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی معرفی محمود حجتی برای وزارت جهاد کشاورزی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: حجتی برای این وزارتخانه گزینه مناسبی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به معرفی محمود حجتی برای وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: با تمام احترامی که به شخص محمود حجتی دارم اما باید گفت که ما اشخاص مناسب‌تری نسبت به ایشان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه رشته تخصصی محمود حجتی کشاورزی نیست، ابراز کرد: به نظرم از ظرفیت ایشان به حد کافی در وزارت جهاد کشاورزی استفاده شده و همچنین آنطور که باید روی بحرانهای موجود در بخش کشاورزی کار نشده است.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید نگاه جدیدی در این وزارتخانه حاکم باشد، عنوان کرد: بحرانهای بزرگی در کشور ما وجود دارند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی هستند.

,

وی با بیان اینکه بحران آب، امنیت غذایی و آلودگی هوا به صورت مسقیم و غیرمستقیم با این وزارتخانه مرتبط هستند، گفت: خودکفایی در گندم دلیل بر موفقیت کشور در عرصه کشاورزی نیست.

,

وقف‌چی با اعلام اینکه باید پرسید به چه قیمتی در گندم خودکفا شده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما در بحث بازچرخانی آب، الگوهای کشت، کشت گلخانه‌ای و ثبات قیمت‌گذاری تا به امروز کاری نکرده‌ایم.

,

وی تصریح کرد: باید به سمت محصولاتی که ویژگی صادراتی داشته و با کمترین نیاز آبی می‌توان تولید می‌شود، حرکت کرد.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ما از محمود حجتی انتظار داریم که به عنوان یک مشاور توانمند در کنار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرند، اظهار داشت: با شفافیت تمام تاکید می‌کنم که وزارت جهاد کشاورزی باید به افرادی که کارایی بیشتری دارند سپرده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه