اخبار داغ

مدیر فرودگاه زنجان:

رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم زنجان-استانبول انجام شد/ پرواز نجف در صورت استقبال برقرار می‌شود

رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم زنجان-استانبول انجام شد/ پرواز نجف در صورت استقبال برقرار می‌شود
مدیر فرودگاه زنجان از انجام رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم زنجان-استانبول خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به برنامه فرودگاه زنجان برای برقراری پرواز کیش و نجف اشرف اظهار کرد: این پروازها در صورت استقبال برقرار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان برقراری این پروازها مشخص نشده است، افزود: در روزهای آینده سعی می‌شود در مورد این موضوع اقداماتی انجام شود.

,

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی عنوان کرد: استاندار زنجان نیز جلسه را با مدیرعامل این شرکت داشتند تا پرواز تهران را با هواپیماهای جدید ۷۰ نفره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام دهیم.

,

وی بیان کرد: از این هواپیماهای ۷۰ نفره می‌توان برای پرواز باکو و ترکیه نیز استفاده کرد.

,

قاسمی با بیان اینکه پروازهای ترکیه را ما از دو مسیر دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اینکه از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پیگیر پروازهای ترکیه هستیم راهکار دیگری را نیز برای برقراری این پروازها در نظر گرفته‌ایم.

,

وی با اشاره به سفر چند هفته‌ پیش هیئت تجاری از ازمیر ترکیه به استان زنجان افزود: بحث پرواز مستقیم نیز در این سفر مورد بررسی قرار گرفت.

,

مدیر فرودگاه زنجان اظهار داشت: ما به همراه استانداری زنجان، صنعت و معدن استان و اتاق بازرگانی پیگیر هستیم تا پرواز زنجان به استانبول را برقرار کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه