اخبار داغ

ال‌کلاسیکوی وطنی در هفته سوم؛

تقابل بهترین تیم‌های پنج فصل اخیر برای کسب اولین پیروزی

تقابل بهترین تیم‌های پنج فصل اخیر برای کسب اولین پیروزی
تقابل تراکتورسازی با استقلال در ورزشگاه آزادی تهران همانند بازی‌های گذشته این دو تیم بنابر چند علت یکی از بازی‌های زیبای فصل خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به ایستگاه سوم رسید که در روز دومی که این هفته از مسابقات انجام می‌شود، حساس‌ترین بازی را دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون, مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به ایستگاه سوم رسید که در روز دومی که این هفته از مسابقات انجام می‌شود، حساس‌ترین بازی را دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد.,

سرخپوشان تبریزی که علاوه بر مشکل محرومیت از جذب بازیکن گرفتار قرعه‌ای نسبتا سخت نیز شده‌اند، دو بازی ابتدایی را با وجود ارائه‌ی نمایشی نسبتاً قابل قبول، به رقبای خود واگذار کرده‌اند و در این بازی مقابل حریف خود خواهند کوشید تا حداقل دست خالی زمین بازی را ترک نکنند.

,

در مقابل شروع استقلال تهران نیز در لیگ برتر ناامید کننده بوده و تنها موفق به کسب یک امتیاز از دو بازی خود شده‌اند. این تیم تهرانی نیز در بازی هفته سوم خواهد کوشید تا با کسب بهترین نتیجه، خود را از وضعیت فعلی‌اش خارج کند.

,

دیدارهای دو تیم تراکتور و استقلال همواره جزو جذاب‌ترین بازی‌های فوتبال در کشورمان بوده که امید است بازی فردای این دو تیم هم بتواند به لحاظ کیفیت رضایت تماشاگران را جلب کند؛ بخصوص با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

,

جدال سرمربیان جوان این دو تیم در بازی فردا نیز می‌تواند تماشایی و جالب باشد. با وجود اینکه گل‌محمدی در تراکتورسازی با کمبود بازیکن مواجه است و منصوریان از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ بیشتری در تیمش بهره می‌برد اما سرمربی تیم تبریزی نشان داده که بسیار پرانگیزه بوده و در دو بازی قبلی نیز ثابت کرده که می‌تواند با تمام محدودیت‌ها، تیم خوبی را بسازد.

,

, ,

18 دیدار رو در روی این دو تیم با 8 برد برای تراکتور، 6 مساوی و 4 برد استقلال همراه بوده است و تعداد بردهای تیم تبریزی دو برابر حریف پایتخت نشینش می‌باشد. البته آخرین تقابل این دو سرمربی که در ورزشگاه آزادی انجام شد، با نتیجه‌ی 2 بر یک به سود آبی‌پوشان تهرانی پایان یافته است. آن زمان گل محمدی هدایت ذوب آهن را بر عهده داشت.

,

با تمامی این اوصاف، دیدار فردا برای هر دو تیم یک فرصت کسب نتیجه است و تراکتورسازان با توجه به پیروزی‌ در چهار بازی خارج از خانه قبلی‌شان مقابل استقلال، به کسب نتیجه در این دیدار هم بسیار امیدوارند تا بتوانند خود را از انتهای جدول رهانیده و به باختن‌های خود پایان دهند.

,

استقلال و تراکتورسازی به لحاظ امتیازی، بهترین تیم‌های پنج فصل اخیر کشورمان هستند که این موضوع نیز به جذابیت بازی خواهد افزود، به خصوص در وهله‌ی فعلی که هیچ‌یک از دو تیم طعم بردن در این فصل را حس نکرده‌اند.

,

این دیدار رأس ساعت 20:45 فردا (جمعه 20 مرداد 1396) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود و قضاوت آن را بیژن حیدری بر عهده خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه