اخبار داغ

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دهگلان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دهگلان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور
با حضور مسئولان شهرستان دهگلان یک کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور مسئولان شهرستان دهگلان و به همت بسیج دانش آموزی و اداره آموش و پرورش دهگلان دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم در قالب یک کاروان با دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 

حسن راشدی فرد جانشین ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان این شهرستان اظهار داشت: این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش ها، باورها و ترویج روحیه ی ایثار و شهادت به شهرستان مریوان صورت گرفته است.

 

وی افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق مختلف عملیاتی رزمندگان اسلام بازدید خواهند کرد و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی برای شناسایی ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام بسیار ارزشمند است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم ترین اهداف این حرکت بیان و تصریح کرد:این فرهنگ باید به نسل جوان و آینده ساز جامعه منتقل شود.

 

 


وی نیاز امروز جامعه ایرانی را وجود فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی برای پیشرفت و توسعه عنوان و خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان نمادی از حرکت فرهنگی می توانند اشاعه دهنده این روحیه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان شود.

 

 

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه