اخبار داغ

با رأی اکثریت و به مدت دو سال:

نماینده جدید سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد

نماینده جدید سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد
محمدحامد روحانی مدیر عامل موسسه خیریه صالحون به مدت دو سال به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ محمدحامد روحانی مدیر عامل موسسه خیریه صالحون به مدت دو سال به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت شهرستان آران و بیدگل انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

در انتخابات نماینده سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت که با حضور فرماندار آران و بیدگل و نماینده هیئت نظارت بر این انتخابات و با شرکت نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان آران و بیدگل در فرمانداری برگزار شد از بین چهار نامزد، مدیر عامل موسسه خیریه صالحون با رای اکثریت به عنوان نماینده سازمان های مردم نهاد و عضو هیئت نظارت شهرستان برگزیده شد.

,

در این انتخابات حاضران پس از استماع نظرات و برنامه های نامزدها در انتخابات شرکت کردند و نماینده خود را به مدت دو سال برگزیدند.

,

در حال حاضر ۵۷ سازمان مردم نهاد در این شهرستان فعالیت دارند و آران و بیدگل با این تعداد سازمان مردم نهاد از جمله شهرستان های موفق در این زمینه است.

,

مسیب صدری، مدیر انجمن حامیان محیط زیست ابوزیدآباد نمایندگی سازمان های مردم نهاد در هیئت نظارت شهرستان آران و بیدگل را بر عهده داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه