اخبار داغ

گزارش خطبه‌های ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان:

شکست اسرائیل در لبنان شکست آمریکا بود/انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است

شکست اسرائیل در لبنان شکست آمریکا بود/انقلاب اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است
ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان تاکید کردند: در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان و رژیم جعلی اسرائیل شکست خورده اصلی آمریکای جنایتکار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز 25 مرداد ماه به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است، اظهار کرد: یک جامعه صنعتی به لحاظ خصوصیات و ویژگی ها به صنایع کوچک، متوسط و بزرگ تقسم بندی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز 25 مرداد ماه به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است، اظهار کرد: یک جامعه صنعتی به لحاظ خصوصیات و ویژگی ها به صنایع کوچک، متوسط و بزرگ تقسم بندی شده است.,

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک سرمایه کم و نیروی کم  نیاز دارد و زود به دست می آید، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه مسائل اقتصادی می فرمایند: مشکلاتی داریم که عمده مشکلات رکود و نبود مسئله اشتغال و بیکاری است و یکی از کارهایی که به طور مشخص مهم است که مسئله رکود و اشتغال را می تواند تا حدودی زیادی علاج کند پرداختن به صنایع کوچک و متوسط در بخش صنعت است.

, وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک سرمایه کم و نیروی کم  نیاز دارد و زود به دست می آید، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه مسائل اقتصادی می فرمایند: مشکلاتی داریم که عمده مشکلات رکود و نبود مسئله اشتغال و بیکاری است و یکی از کارهایی که به طور مشخص مهم است که مسئله رکود و اشتغال را می تواند تا حدودی زیادی علاج کند پرداختن به صنایع کوچک و متوسط در بخش صنعت است.,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 95 اشاره کرد و عنوان داشت: رهبری در رابطه با صنایع کوچک می فرمایند: مسئولان عزیر کشور در زمینه مسائل اقتصادی به واحد های تولیدی کوچک و متوسط بپردازند ما چند صد هزار از این واحد ها در کشور داریم اینها را احیا کنند اشتغال به وجود می آید.

, نماینده ولی فقیه در استان زنجان به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 95 اشاره کرد و عنوان داشت: رهبری در رابطه با صنایع کوچک می فرمایند: مسئولان عزیر کشور در زمینه مسائل اقتصادی به واحد های تولیدی کوچک و متوسط بپردازند ما چند صد هزار از این واحد ها در کشور داریم اینها را احیا کنند اشتغال به وجود می آید.,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 22 مرداد ماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی است ، افزود: انقلاب ما پایاهای اعتقادی و اجتماعی دو شاخص دین و حضور مردم، جمهوریت و اسلامیت وجود دارد که در مردم سالاری دینی خلاصه شده است.

, امام جمعه زنجان با بیان اینکه 22 مرداد ماه روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی است ، افزود: انقلاب ما پایاهای اعتقادی و اجتماعی دو شاخص دین و حضور مردم، جمهوریت و اسلامیت وجود دارد که در مردم سالاری دینی خلاصه شده است.,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم نقش تایین کننده ای در انقلاب، تایین سرنوشت جامعه،جهاد و جنگ و دفاع مقدس دارند و مردم در جامعه باید احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: نهاد های اجتماعی مردمی باید همه باهم دست در دست هم برای ساختن ایرانی آزاد، آباد ، مستقل وگل سرسبد منطقه تلاش کنند.

, آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم نقش تایین کننده ای در انقلاب، تایین سرنوشت جامعه،جهاد و جنگ و دفاع مقدس دارند و مردم در جامعه باید احساس مسئولیت کنند، تصریح کرد: نهاد های اجتماعی مردمی باید همه باهم دست در دست هم برای ساختن ایرانی آزاد، آباد ، مستقل وگل سرسبد منطقه تلاش کنند.,

وی با بیان اینکه 23 مرداد سال 85 در دنیای اسلام یکی از روزهای سرنوشت ساز است، اضافه کرد: پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در مقابل حملات جنایتبار وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در 23 مرداد ماه در تاریخ به ثبت رسیده است.

, وی با بیان اینکه 23 مرداد سال 85 در دنیای اسلام یکی از روزهای سرنوشت ساز است، اضافه کرد: پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در مقابل حملات جنایتبار وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در 23 مرداد ماه در تاریخ به ثبت رسیده است.,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه جوانان مسلمان انقلابی زیر نام مقدس حزب الله در مقابل ارتش جهنی رژیم جعلی اسرائیل که می خواستند در عرض سه ساعت جزب الله را نابود کنند 33 روز ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: تحلیل گران دنیا گفته اند شکست خورده این نبرد در ظاهر رژیم جعلی اسرائیل بود ولی در واقعیت شکست خورده سیاست تجاوز کارانه استکبارآمریکا جنایت کار بود.

, آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه جوانان مسلمان انقلابی زیر نام مقدس حزب الله در مقابل ارتش جهنی رژیم جعلی اسرائیل که می خواستند در عرض سه ساعت جزب الله را نابود کنند 33 روز ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: تحلیل گران دنیا گفته اند شکست خورده این نبرد در ظاهر رژیم جعلی اسرائیل بود ولی در واقعیت شکست خورده سیاست تجاوز کارانه استکبارآمریکا جنایت کار بود.,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 26 مرداد ماه در تاریخ مقاومت انقلاب اسلامی روز برجسته است، گفت: سال 69 سالروز آزادی اسرای رزمنده در زندانهای مخوف رژیم بعثی عراق مایع افتخار کشور است.

, امام جمعه زنجان با بیان اینکه 26 مرداد ماه در تاریخ مقاومت انقلاب اسلامی روز برجسته است، گفت: سال 69 سالروز آزادی اسرای رزمنده در زندانهای مخوف رژیم بعثی عراق مایع افتخار کشور است.,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می کند ایران را منزوی کند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ایران دنبال منزوی کردم ملت ایران است که با ایستادگی و استقامت مردم هرکز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

, نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می کند ایران را منزوی کند، خاطرنشان کرد: آمریکا در ایران دنبال منزوی کردم ملت ایران است که با ایستادگی و استقامت مردم هرکز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.,

*حمایت از صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است

, *حمایت از صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است,

حجت الاسلام محمدباقر مقدمی«امام جمعه ایجرود»در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره اینکه دولت دوازدهم به فضل الهی تنفیذ و تحلیف را پشت سر گذاشت،اظهار داشت:دولت دوازدهم وارد یک دوره‌ی مدیریت جدید شده است که این امیدواری وجود دارد ان‌شاءالله مسئولانی که همراه با رئیس‌جمهور محترم و منتخب وارد میدان عمل خواهند شد به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانند.

, حجت الاسلام محمدباقر مقدمی«امام جمعه ایجرود»در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره اینکه دولت دوازدهم به فضل الهی تنفیذ و تحلیف را پشت سر گذاشت،اظهار داشت:دولت دوازدهم وارد یک دوره‌ی مدیریت جدید شده است که این امیدواری وجود دارد ان‌شاءالله مسئولانی که همراه با رئیس‌جمهور محترم و منتخب وارد میدان عمل خواهند شد به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانند.,

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه عمل به راهنمایی ها و توصیه های رهبری همواره راه گشا بوده و اتحاد و همدلی بین ملت ایران هیمنه دشمنان ا در هم می شکند، افزود:

,

حجت الاسلام مقدمی با اشاره بر اینکه بیست و یکم مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک و بنگاه های کوچک ومتوسط است،ادامه داد: برای ایجاد شغل در کشور و تولید زود بازده حمایت از این صنایع حائز اهمیت است.

,

خطیب نماز جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه تداوم رشد صنعتی نیازمند توجه هرچه بیشتر به صنایع کوچک و متوسط است، بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک یعنی رسیدن به تولید زودبازده و به عبارتی صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت است.

,

وی با بیان اینکه بیست وسوم مرداد ماه سالروز پیروزی مقتدرانه حزب الله لبنان در جنگ 33روزه است،افزود:ایمان به خداوند متعال و عزم راسخ گرچه با کمترین تعداد رزمندگان و تجهیزات کم همراه باشد اما همواره حق پیروزاست.

,

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه هدف آمریکا و اسرائیل در این جنگ از بین بردن حزب الله لبنان بود،تاکید کرد: حق هرگز از مسیر اصلی منحرف نمی شود و غیر قابل شکست است.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه بیست وششم مردادماه سالروز آغاز ورود آزادگان به میهمن اسلامی است،ادامه داد:رزمندگان عزیز کشورمان شکنجه های شکننده رژیم بعثی را تحمل کردند اما تسلیم خواسته ها وزور گویی آن ها نشدند.

,

وی با اشاره بر منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،که آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستندکه در دست دشمن غصب شده بودند،تصریح کرد:همه ما قدر دان رشادت های رزمندگان هستیم.

,

*دشمنی کشورهای استکبار با ما ادامه دارد

, *دشمنی کشورهای استکبار با ما ادامه دارد,

حجت الاسلام علی اکبر بیگدلو امام جمعه موقت قیدار در خطبه های نماز جمعه به وظایف منتظران درزمان غیبت اشاره کرد و گفت: شناخت درست از امامت وصفات آن حضرت ازارکان اعتقادی که مرگ بدون آن ضلالت وگمراهی است.

, حجت الاسلام علی اکبر بیگدلو امام جمعه موقت قیدار در خطبه های نماز جمعه به وظایف منتظران درزمان غیبت اشاره کرد و گفت: شناخت درست از امامت وصفات آن حضرت ازارکان اعتقادی که مرگ بدون آن ضلالت وگمراهی است.,

وی افزود: دوم دعا برای سلامتی آن حضرت و سوم صدقه دادن برای سلامتی آن حضرت است که علامه امینی مکررصدقه می داد و نوعی ابراز مودت بود و چهارم غصه داربودن در فراق حضرت.

,

امام جمعه موقت قیدار ادامه داد: پنجم انجام دادن طواف وحج مستحبی به نیابت است و موسی بن قاسم می گوید به امام جواد عرض کردم می خواهم به نیابت از شما وپدرتان طواف کنم اما به من می گویند نباید به نیابت از اوصیا طواف کرد و ان حضرت فرمود این چنین نیست هرچه برایت امکان دارد طواف کن.

,

وی افزود: توسل واستغاثه به آن حضرت زیرا او فریادرس بیچارگان ودرماندگان است چقدر مشکلات با استغاثه به آن حضرت برطرف شد.

,

حجت الاسلام بیگدلو ادامه داد: هفتم هنگامی که نام آن حضرت برده میشود همه برای تعظیم وتکرمیش به پا خیزند، حضرت امام رضا علیه السلام در مجلسی در خراسان وقتی نام(قائم)برده شد ایستاد ودست برسرش نهاد وفرمود"اللهم عجل فرجه وسهل مخرجه.

,

وی افزور: هشتم آشنا کردن مردم با امامت که نوعی تواصی به حق است و نهم برای ثبات عقیده وایمان خودبه خواندن دعا مداومت کند.

,

امام جمعه موقت قیدار به بحرین اشاره کرد و گفت: جزیره بحرین واقع درجنوب خلیج فارس،دراوایل دوران قاجارتحت نظرایران اداره می شد ولی بعد از چندسال انگلیسها به علت اینکه ایران فاقدنیروی دریایی است طی قراردادی حفظ امنیت به عهده انگلیس شد و این حاکمیت150 سال طول کشید و بعدها دولت های ایران مخالفت کردند.

,

وی افزور: در سال 1336 ایران استان چهاردهم اعلان کرد مخالفت ها شروع شد سازمان ملل واسطه اشغال بحرین بود که اعلام ایران نخستین کشوربود و یک ساعت پس از اعلام استقلال در 23 مرداد1350آن کشور رابه رسمیت شناخت ان هم جزیره ای مهم و استراتژیک وسرشار ازانرژی.

,

حجت الاسلام بیگدلو به روز دحوالارض نیز اشاره کرد و گفت: دحو به معنی گسترش وبه معنای تکان دادن چیزی از محل اصلی خویش ،دحوالارض این است که زمین در آغازآب بوده رفته رفته آب در زمین فرو رفت و خشکی پیدا شد و طبق روایت نخستین جا مکه بود که از آب بیرون آمد.

,

وی به انتخاب کابینه دولت دوازدهم، تحقق وعده ها،عبورازچالش های اقتصادی،توجه به جوان،اعتمادنکردن به امریکاواروپا، تکیه برمردم وامکانات داخلی،فرمان برداری ازرهبر و وزرا نیز اشاره کرد و گفت: اعضای کابینه دولت دوازدهم بایدکسانی باشند که شبانه روزخودراوقف مردم کنند والا کار آسانی نیست و باید درتیم اقتصادی وارد نشوند.

,

امام جمعه موقت قیدار به نمایندگان وعکس بازی اروپایی ها اشاره کرد و گفت: آمدن کشورهابرای مراسم تحلیف خیلی عالی بود و این نشان از جایگاه ایران در منطقه است و باید مواظب باشیم،بودن ما عین نور برای دشمن است چون دشمن خودش تاریکی هست با آمدن نور تاریکی نمی ماند لذا دشمنی استکبار با ما ادامه دارد البته این مراسم حاشیه های هم داشت آنهم عکس گرفتن یک عده با یک زن اروپایی.

,

وی افزود: درسال 48 یک زن خواننده و هنر پیشه به ایران آمد با یک مرد 3 روز بمانند تمدید کردندتا10 روز گفتند ایرانی ها از بس برای گرفتن امضا مراجعه کردند ما کارها رانتوانستیم انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه