اخبار داغ

جهاد مرز نمی شناسد؛

از سازندگی وطن تا حفظ مرزهای امنیت

از سازندگی وطن تا حفظ مرزهای امنیت
چشمانش پر از غرور و قدرت است او جز زیبایی چیزی نمی بیند ، او جز عاشورا چیزی نمی بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزاد چشمانش پر از غرور و قدرت است او جز زیبایی چیزی نمی بیند ، او جز عاشورا چیزی نمی بیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

شهید محسن حججی پدر فرزندی دوساله، فعال اردو های جهادی ، مبلغ کتاب خوانی و خادم راهیان نور است.

,

در راه تو سر دادن اگر شرط کمال است/ سهل است که من از پی این کار برآیم

,

ای نیزه برافراشته عشق مدد کن/ در محضر خونین تو با پای سر آیم

,

ایشان چند روز پیش در مرز عراق اسیر داعش شد و داعش تصویری را از ایشان قبل از شهادت منتشر کرد. اما حججی ها چرا می روند؟ رگ ملی گرایی فقط باعث این اقتدار نیست، آری اهداف بسیار بالاتر از امنیت ایران است ، اینجاست که آرمان های اسلامی همچون دفاع از مظلومان خود نمایی  می کند.

,

شاید اگر از درون این چشمان مقتدر بخواهیم به وضعیت داخل بنگریم انتظار اقتدار سیاسی را داشته باشیم، انتظار همان دفاع از مظلومان را در داخل داشته باشیم، اما چه شده که جز این است؟ نمایندگان ملت با حامیان همین داعش سلفی می گیرند ، وزیر امور خارجه ما با حامیان همین داعش رفاقت دیرینه دارد و از گفتن آن و ادامه این رفتار دوستانه شرم نمی کند .

,

شاید این داخلی ها هنوز نفهمیدن که ضعف نشان دادن یعنی تبدیل شدن به سرپل افغانستان، جایی که نه تنها داعش بیش از پنجاه نفر را در آن به کام مرگ فرستاد بلکه زنان و دختران را به بردگی جنسی گرفت.

,

آااااای بی کفایت ها، چشمانتان را باز کنید، اینجا جمهوری دموکراتیک ایران نیست، بلکه اینجا جمهوری اسلامی ایران است. اسلامی که دموکراسی را همراه با استقلال و اقتدار تعریف می کند.

,

باید اعتراف کرد که اینجا ایران است، بهشت اپوزیسیون جهان، جایی که بسیجی باید جان دهد تا حتی آنکه نظام را قبول ندارد در اوج امنیت رأی دهد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه