اخبار داغ

رئیس آبفای اشتهارد:

اشتهارد تا 6 سال دیگر بی آب می شود

اشتهارد تا 6 سال دیگر بی آب می شود
میر واسع حسین زاده: با روند موجود مصرف آب پیشبینی می کنم تا 6 سال آینده هیچ آبی در اشتهارد یافت نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میر واسع حسین زاده رئیس آبفای اشتهارد، در گفتگو با تات خبر با اشاره به مشکلات به وجود امده در کوی 120 واحدی، گفت: مقصر اصلی مشکلات آبی به وجود امده برای ساکنین کوی 120 واحدی به ساکنین آنجا بر می گردد چرا که هر بلوک که 16 واحد است باید مخزن ذخیره داشته باشند ولی مخزنی که آنها استفاده می کنند کفاف ساکنین را نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر ,

وی ادامه داد: مشکل دیگر ساختمان های 120 واحدی این است که هر واحد باید لوله کشی آب جدا داشته باشند که این اتفاق نیز در این ساختمان ها رخ نداده است.حسین زاده در ادامه با اشاره به کمبود آب شرب در اشتهارد،تصریح کرد: با روند موجود مصرف آب پیشبینی می کنم تا 6 سال آینده هیچ آبی در اشتهارد یافت نشود.

,

وی با اشاره به شکستگی لوله آب در نزدیکی های کمربندی، اظهار داشت: مشکل به خاطر کوتاهی یکی از نیرو ها بوده است که با فرد خاطی برخورد کرده و به محض اطلاع از موضوع درصدد برطرف کردن مشکل برآمدیم.رئیس آبفای اشتهارد به مصرف بالای آب شرب هر نفر در اشتهارد اشاره کرد و گفت: استاندارد استفاده از آب شرب برای هر نفر در کشور 150 لیتر در شبانه روز است ولی در اشتهارد هر نفر به طور متوسط 300 لیتر آب مصرف می کند.

,

وی در پایان به اهمیت این مایع حیاتی اشاره کرد و تاکید کرد: امید واریم مردم با مصرف بهینه آب به ما در تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه