اخبار داغ

معضلی دیگر به معضلات شهر اضافه شد؛

جولان سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های کهنوج+تصاویر

جولان سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌های کهنوج+تصاویر
وجود سگ‌های ولگرد در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کهنوج  باعث نگرانی شهروندان این شهر شده و مردم از وجود سگ‌های ولگرد شکایت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  شوباد یکی از معضلات زندگی شهری، حیوانات موذی هستند؛ حیواناتی که توانسته‌اند به راحتی جایی در کنار انسان‌ها دست و پا کنند و با پراکندگی قابل توجهی در شهرها به حیات خود ادامه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل از  , شوباد , یکی از معضلات زندگی شهری، حیوانات موذی هستند؛ حیواناتی که توانسته‌اند به راحتی جایی در کنار انسان‌ها دست و پا کنند و با پراکندگی قابل توجهی در شهرها به حیات خود ادامه دهند.,

عبور سگ‌های ولگرد و پرسه‌زدن آن‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر کهنوج به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت، سلامت شهروندان را نیز تهدید می‌کند.

,

مشکلات بهداشتی پرسه آن ها از یک سو و حرکت گروهی برای یافتن غذا هم از طرف دیگر نه تنها چهره ناپسندی به شهر می دهد بلکه گاهی موجبات رنجش شهروندان عزیز را فراهم کرده است.

,

kyf5_kiikki_(1).jpg

, kyf5_kiikki_(1).jpg,

خزایی، شهروند کهنوجی زیاد شدن تعداد سگ‌های ولگرد را تهدیدی برای سلامتی شهروندان می‌داند و از شهرداری و شبکه بهداشت شهر می‌خواهد که هر چه سریع‌تر برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

,

محمدی  دیگر شهروند کهنوجی می‌گوید: شب‌های تابستان اکثر شهروندان کهنوج برای پیاده‌روی در خیابان‌ها و پارک شهر حضور دارند اما متاسفانه به خاطر وجود سگ‌های ولگرد هر لحظه احتمال حمله به مردم از جانب سگ‌ها وجود دارد و تا اتفاق ناگواری نیفتاده است شهرداری و مسئولان شبکه بهداشت شهرستان باید اقدامات اساسی جهت حل این مشکل انجام دهند.

,

7daq_kiikki_(2).jpg

, 7daq_kiikki_(2).jpg,

 

,

در این میان هرچند سگ های ولگرد روز را به آرامی سپری می کنند اما شب ها، صداهای گروهی آنها، آرامش را از خانواده ها سلب کرده است.

,

بر اساس بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری، جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و… و جمع آوری حیوانات بدون صاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از وظایف شهرداری هاست.

,

حال اینکه شهرداری و یا شبکه بهداشت و محیط ریست کدامیک مسئولیت رسیدگی به این معضل اجتماعی در سطح شهر را دارند باید اقدامی موثر و تدبیری صحیح به جهت سالم سازی محیط و هم اینکه آرامش شهروندان صورت پذیرد .

,

c0m_kiikki_(3).jpg

, c0m_kiikki_(3).jpg,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه