اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

کاهش 5 درصدی سرقت در استان البرز/ ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده قضایی، سال 96 در البرز به صلح انجامید

کاهش 5 درصدی سرقت در استان البرز/ ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده قضایی، سال 96 در البرز به صلح انجامید
سردار بخشعلی کامرانی صالح: ۱۱ کلانتری در البرز مشاوره اجتماعی دارند لذا در سال ۹۵ هفت هزار و ۵۰۰ پرونده و امسال ۲ هزار و ۳۰۰ فقره به صلح انجامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز۲۴ فرمانده انتظامی استان البرز پیش از ظهر امروز 21 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق و پل ارتباطی مردم و مسئولین بوده و اقدامات انجام شده از سوی مسئولین را به مردم اطلاع رسانی می کنند و در موقعیت های خاص ایثارگری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز۲۴ ,

سردار بخشعلی کامرانی صالح با تاکید بر اینکه در عرصه بالا بردن احساس امنیت در جامعه و همگامی با پلیس خبرنگاران نقش بسزایی دارند افزود: اصحاب رسانی مسئولیت مهمی بر دوش دارند و امانت داری، تبعات اخبار و آرامش را باید رعایت کنند چرا که خبر این روزها با توجه به انفجار اطلاعات در دنیا حائز اهمیت است.

,

وی ارتقا احساس امنیت در جامعه را نیازمند همکاری اصحاب رسانه با پلیس دانست و اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر طرح هایی اجرا شده و از ابتدای سال تا کنون ۱۰ هزار مصرف کننده را جمع اوری کرده و به اردوگاه تحویل دادیم و ۵ تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد.

,

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در مبارزه با سرقت،  ۵ درصد کاهش داشتیم و در زمینه کالای قاچاق ۵۴ میلیارد تومان کشفیات قاچاق داشتیم و ۶۵ فقره بالای ۱۰ میلیون،  ۱۸۴ قاچاقچی دستگیر و ۷۶ خودرو توقیف شد.

,

وی گفت: بیشترین ترددها در محورهای مواصلاتی البرز داریم که معادل نیم درصد و ۱۸ درصد ترافیک کشور است که کار پلیس را سخت می کند اما برنامه ریزی نیروی انتظامی موجب شد ۳۴ درصد کاهش تصادفات فوتی داشته باشیم و ۳۱ نفر کمتر کشته شده اند و ۴ درصد کاهش تصادفات کلی را شاهد بودیم.

,

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد:۴۰۰ هزار تماس با ۱۱۰ و ۲۴ هزار تماس ۱۹۷ در قالب انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از پلیس داشتیم و ۴ فقره کشف قتل سال های گذشته توسط پلیس آگاهی صورت گرفت و اخیرا باند سرقت حرفه ای طلا و جواهرات دستگیر و ۵ نفر به ۴۰ سرقت منزل اعتراف کردند.

,

وی گفت: باند سرقت قطعات خودرو در مهرشهر کرج شناسایی و دستگیر شدند که ۱۰۰ قلم اموال سرقتی از آنها کشف شد و باند حرفه ای ۴ نفره کپی کارت عابربانک با ۵۰ شاکی دستگیر شدند که ۲ نفر آنها در کیش و ۲ نفر در کرمانشاه بودند و ۶ میلیارد ریال کلاه برداری کرده بودند.

,

سردار کامرانی صالح اذعان داشت: با توجه به تلاش همکاران نیروی انتظامی در استان البرز توفیقات خوبی حاصل شد اما آگاه سازی و اطلاع رسانی اصحاب رسانه موجب می شود از وقوع جرم پیشگیری شود و در معضل بزرگ مواد مخدر مشاوره اجتماعی راه اندازی و کارگاه آموزشی اطلاع رسانی فعال شده است.

,

وی گفت: در حوزه امنیت اخلاقی طرح های پاکسازی ارشاد و تذکر و نمایشگاه ها در پارک های تنیس و ایران زمین اثرگذار بوده و امر به معروف و نهی از منکر جنبه ارشادی داشته است و آحاد جامعه موظف به کمک به همنوع در راستای حفظ عفاف و حجاب در جامعه است و شهدای خبرنگار نیز جان خود را در این راه فدا کردند.

,

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: ۱۱ کلانتری در البرز مشاوره اجتماعی دارند و سال ۹۵ هفت هزار و ۵۰۰ پرونده به مصالحه کشیده شد و امسال هم ۲ هزار و ۳۰۰ فقره به صلح انجامید و مشاوره در حوزه های تخصصی پلیس دایر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه