اخبار داغ

خواهران همدانی ستاره های درخشان تکواندوی ایران

زیباترین لحظه زندگی ام کسب مدال توسط خواهرم بود/ورزش عامل وحدت و همدلی تمدن ها

زیباترین لحظه زندگی ام کسب مدال توسط خواهرم بود/ورزش عامل وحدت و همدلی تمدن ها
عاطفه محمد علیزاده بانوی توانمند همدانی بزرگترین تجربه خود در سفر به کره جنوبی را ترویج دین اسلام دانست و گفت: اینکه توانستیم با یک کاروان ۴۰نفری و عقاید مختلف سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشیم خوشحال هستم و هم اینکه مسابقات هم تیمی هامون اندازه مسابقات خود ما مهم باشد و بتوانیم یک دل و یک صدا باشیم ومتوجه شدیم همدلی مایه رشد و ترقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش،بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان هان‌مادانگ 2017 در دو گروه مردان و زنان در شهر «آن یانگ» کره‌جنوبی برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , همدان ورزش,

در پایان دومین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان هان‌مادانگ، 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز توسط نمایندگان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به 15 برسد.

,

در این رقابت‌ها دو تکواندو کار همدانی خوش درخشیدند، سیده معصومه حسینی عنوان قهرمانی و عاطفه محمدعلیزاده عنوان سومی را در بخش «سون نال سرعتی» و رده سنی بالای 19 سال کسب کردند.فاطمه علیزاده در رشته جوموک قدرتی عنوان قهرمانی را کسب کرد .

,

 

,

, ,

 

,

بانوی تکواندو کار همدانی در معرفی خود گفت: عاطفه محمدعلی زاده هستم.متولد۱۳۶۶ و ازسال۷۹ تکواندو کار می کنم.

,

 

,

وی ادامه داد:اوج کارم مقامی بود که اخیرا در مسابقات جهانی مدال برنز را کسب کردم .

,

 از سال ۸۶تا الان هر ساله مفتخر به کسب مدال های رنگارنگ شدم و مقام سوم مسابقات جهانی و مسابقات قهرمان کشوری ،لیگ کشور،قهرمانی دانشجویی و قهرمانی بسیج و ...را در کارنامه ورزشی خود دارم .

,

 

,

, ,

بانوی ورزشکار همدانی گفت:بهترین خاطره زمانی بود که در کره ی جنوبی خواهرم توانست مقام بیااورد و هر دو دست پر برگردیم.

,

وی دربیان افراد تاثیر گذار در زندگی و موفقیت های ورزشی اش عنوان داشت: پدر و مادر عزیزم بسیار به من کمک کردند و از همین جا دست هر دو را می بوسم .

,

 

,

اساتید بزرگواری چون استاد  صمدیان تبار از همدان و استاد ابوالفتحی از مازندران که باعث رشد من شدند  و از همین جا از همه تشکر می کنم.

,

بانوی تکواندو کار همدانی اظهار داشت: تکواندو،ورزشی برای تعالی جسم و روح و ترویج جوانمردی و برپایه احترام به بزرگتر بنا شده است  و تفاوت یک بانوی تکواندو کار با بقیه بانوان ،داشتن تمرکز بالا،ازخود گذشتگی،مقابله با خودخواهی و مبارزه با شیطان درون است .

,

 

,

, ,

بانوی توانمند همدانی بزرگترین تجربه خود در سفر به کره جنوبی را ترویج دین اسلام دانست و گفت:   اینکه توانستیم با یک کاروان ۴۰نفری و عقاید مختلف سفر خوب و به یاد ماندنی داشته باشیم خوشحال هستم و هم اینکه مسابقات هم تیمی هامون اندازه مسابقات خود ما مهم باشد و بتوانیم یک دل و یک صدا باشیم و متوجه شدیم همدلی مایه رشد و ترقی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه