اخبار داغ

سرپرست شهرداری بیجار خبر داد:

ایجاد 250 غرفه برای آسایش دست فروشان در طی سه روز/ آسفالت 40 هزار مترمربع از معابر بیجار

ایجاد 250 غرفه برای آسایش دست فروشان در طی سه روز/ آسفالت 40 هزار مترمربع از معابر بیجار
سرپرست شهرداری بیجار از ساماندهی و ساخت 250 غرفه در محل استقرار آنها در طی سه روز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان ولی پناه در گفت و گو با خبرنگار بیجار بام ایران با اشاره به اینکه شهرداری یک دستگاه خدماتی و عمرانی است ، اظهار داشت: تمامی تلاش ما برای جلب رضایت شهروندان و انجام اقداماتی در راستای یشرفت شهر بیجار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه سال گذشته در زمان آغاز کار بنده حدود 6 ماه حقوق بیشتر پرسنل بخش‌های شهرداری بیجار پرداخت نشده بود افزود: : با پرداخت اعتبار از وزارت کشور و سایر دریافت‌های شهرداری، موفق شدیم حقوق معوقه پرسنل شهرداری را پرداخت کنیم.
 

,
,

ولی پناه با بیان اینکه در طول 8 ماه خدمت بنده 12 ماه از حقوق پرسنل پرداخت شده است گفت: برای پرسنل شرکتی دو ماه حقوق معوقه مانده و با ادامه این تا پایان شهریور تمامی حقوق معوقه پرسنل پرداخت و بروز خواهد شد.

,

سرپرست شهرداری بیجار از بدهی 16 میلیارد تومانی ادارات توسط شهرداری و ثبت آن در سامانه خبر داد و گفت: 5 میلیارد تومان ذیحسابی و 11 میلیارد دیگر مربوط به سایر ادارات است که از این طریق بخشی از بدهی‌های شهرداری پرداخت و بخشی دیگر برای امور جدید به شهرداری تزریق خواهد شد.

,

وی در ادامه به اقدامات شهرداری در طول 6 ماه گذشته اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی دست فروشان و میوه فروشان در دو کاراژ سیدلشگر و مهدوی از مهمترین اقدامات این دستگاه است که موجب رضایت شهروندان شده است.

,

ولی پناه تصریح کرد: جهت ایجاد آسایش فروشندگان در این محل در طی سه روز 250 غرفه در مکان های مورد نظر ساماندهی میوه فروشان و دست فروشان ایجاد شده است.

,

سرپرست شهرداری بیجار به یکی از مشکلات شهرداری ناشی از انجام امور بدون مناقصه و قرارداد اشاره کرد و گفت: سازمان شهرداری‌ها 682 تن قیر به شهرداری بیجار تحویل داده‌اند که اصلا به شهرداری نیامده و بجای اینکه به شهرداری تزریق شود به کارخانه دیگری رفته و آنجا صرف شده است.

,

وی با اشاره به اینکه قیر یارانه به شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت اختصاص می یابد گفت: افزایش 14 نفری شعر بیجار موجب محرومیت ما از دریافت قیر یارانه ای شده است.

,

ولی پناه همچنین از آغاز لکه‌گیری و آسفالت معابر از اواخر اسفندماه سال گذشته خبر داد و گفت: تا کنون حدود 40 هزار مترمربع  از معابر و خیابان‌ها آسفالت شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی جداوال سطح شهر و انجام روشنایی بلوار امام با هزینه یک میلیارد و 100 میلیون تومان از دیگر اقدامات مهم انجام شده توسط شهرداری در طول شش ماه گذشته است.

,

سرپرست شهرداری بیجار از طراحی پل در منطقه پشت قلعه خبر داد و گفت: برای جلوگیری از بروز سیل این پل  ظرف هفته آینده کار ساخت احداث آن آغاز خواهد شد.

,

ولی‌پناه در قسمت دیگری از سخنان خود به دو مشکل اصلی پارک سراب و شهربازی پارک شاهد بیجار اشاره و بیان کرد: وسایل بازی شهربازی به علت عدم استفاده و فرسودگی آنها کاملا از بین رفته است که با تعدادی از پیمانکاران قراردادهایی منعقد شده است اما تاکنون هیچ یک پای کار نیامده‌اند.

,

وی همچنین، گل‌کاری و ایجاد فضای سبز به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع، تولید و تکثیر بیش از 20 هزار نوع گل زینتی و درختکاری 4 هکتار به کمک تشکل مردمی در ارتفاعات پارک شاهد را از کارهای دیگر شهرداری طی 6 ماه گذشته ذکر کرد.

,

سرپرست شهرداری بیجار از احداث دو پارک جدید در فاز 2 شهرک آفتاب و کوی کارمندان و نصب تابلوی جدید برای 40 کوچه در سطح شهر در طول شش ماه گذشته خبر داد و بیان داشت:جمع آوری 30 تا 50 تن زباله، تعمیرات آبنماها و راه‌اندازی پارک‌ها و میادین، بازسازی خیابان الماسیه و جمع‌آوری 400 قلاده سگ از دیگر اقداماتی است که شهرداری طی این 6 ماه انجام داده است.

,

وی عنوان کرد: اصلاح پروانه 32 مورد، پروانه احداث بنا 76 مورد، مجوز تعمیر ساختمان دو مورد، پروانه پایان کار 120 مورد، تجدید و توسعه و احداث بنا 4 مورد از امور انجام شده شهرداری در بخش شهرسازی است.

,

سرپرست شهرداری بیجار در پایان سخنان خود یادآور شد: بنا بر اذعان شهروندان، رضایت نسبی در شهر حاکم است چرا که توانسته‌ایم برخی از مشکلات را مرتفع سازیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه