اخبار داغ

از تابلوی خیابان خبرنگار گرمسار رونمایی شد

از تابلوی خیابان خبرنگار گرمسار رونمایی شد
صبح امروز به مناسبت گرامیداشت تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی از تابلوی مزین به نام شهید محمود صارمی و خبرنگار در محل شهرداری گرمسار رونمایی شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در این مراسم یاسر عربی؛ شهردار گرمسار از ساماندهی حوزه پارکینگ داخل شهری گرمسار با اولویت بندی در ایجاد پارکینگ های طبقاتی و طرح های خاص در محدوده میدان امام (ره)وشهدا گرمسار خبرداد و گفت: پارکینگ طبقاتی شهید غلامی گرمسار به صورت شبانه روزی و رایگان در محدوده شهری در جهت کاهش بار ترافیک در یکی از مهم ترین قسمت های صنفی این شهر مشغول به فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

عربی از افتتاح ساختمان اداری شهرداری گرمسار تا پایان امسال خبرداد و گفت: شهرداری گرمسار در حوالی میدان استاندارد این شهر  با به روز ترین امکانات فنی و ایمنی با اعتبار 70میلیارد ریال در حال ساخت است که المان های ساختمانی این پروژه تماما توسط مهندسین و مشاورین بویم این شهرستان است .

,

شهردار گرمسار  از استفاده هنرمندان و کارشناسان بومی در جهت اجرای پروژه های شهری خبرداد و گفت: بایداز ظرفیت حوزه فرهنگی و هنری شهرستان در جهت ایجاد بسترهای لازم برای توسعه شهری گرمسار استفاده نمود .

,

در پایان این مراسم نیز از خبرنگاران و تلاش گران عرصه خبرو اطلاع رسانی در حوزه شهری با هدایایی تجلیل و قدر دانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه