اخبار داغ

کارشناس خاورمیانه:

پیروزیهای جبهه مقاومت در منطقه آل سعود را به وحشت انداخته است

پیروزیهای جبهه مقاومت در منطقه آل سعود را به وحشت انداخته است
کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه شاهد پیروزیهای خیره کننده ای در عراق،سوریه،لبنان،فلسطین ویمن هستیم و این پیروزیها آل سعود را به وحشت انداخته است،گفت:عربستان سعودی دست با شیطان هر جنایت کاری می هد تا به هر نحوی به انقلاب اسلامی آسیب برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به هراس عربستان از تبدیل شدن ایران به قدرت منطقه ای اشاره کردو اظهار داشت: عربستان سعودی از بدو انقلاب بنای دشمنی ایران اسلامی داشته و دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه عربستان سعودی می خواهد خود را رهبر جهان عرب و جهان اسلام قلمداد کند، ابراز کرد: وحشت و هراس عربستان در این است که نفوذ ایران در منطقه روز به روز بیشتر شده و نفوذ عربستان سعودی کمتر شود.

,

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه هراس عربستان سعودی تنها متوجه ایران نیست، عنوان کرد: زمانی که جمال عبدالناصر در راس کار بود به شدت با او مخالفت و دشمنی کردند و در نهایت به کمک آمریکاییها و رژیم جعلی اسرائیل جمال عبدالناصر را سرنگون کردند.

,

عربستان سعودی هیچ کدام از مولفه های رهبری جامعه عرب و جهان اسلام را ندارد

, عربستان سعودی هیچ کدام از مولفه های رهبری جامعه عرب و جهان اسلام را ندارد, عربستان سعودی هیچ کدام از مولفه های رهبری جامعه عرب و جهان اسلام را ندارد,

سید افقهی با اشاره به اینکه عربستان سعودی همواره سعی کرده خود را رهبر جهان عرب و جهان اسلام نشان دهد، تصریح کرد: عربستان سعودی هیچ کدام از مولفه های رهبری جامعه عرب و جهان اسلام را ندارد.

,

وی با بیان اینکه عربستان سعودی یک حکومت قبیله ای و قرون وسطایی است، افزود: هیچگونه آزادی فردی، اجتماعی، احزاب و آزادی رسانه، آزادی بیان و دموکراسی در عربستان وجود ندارد.

,

کارشناس خاورمیانه با اشاره به اینکه عربستان هر اقدامی می کند به زور پول نفت است، اضافه کرد: هرگاه پول نفت عربستان کم کم کاهش پیدا کند بحرانهایی متوجه عربستان خواهد شد و احتمال تجزیه عربستان وجود دارد.

,

سید افقهی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی های خود اعلام کرده است عربستان برای ما حکم یک گاو شیرده را دارد هروقت هم شیرش خشک شد سرش را می بریم(تجزیه می کنیم)، خاطرنشان کرد: در حالی که ایران یک کشور اصیل، با تاریخ کهن و تاریخ اسلامی است.

,

ایران اسلامی الگوی دموکراسی در منطقه است

, ایران اسلامی الگوی دموکراسی در منطقه است, ایران اسلامی الگوی دموکراسی در منطقه است,

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگوی دموکراسی در منطقه است که بیش از 30 بار تاکنون انتخابات متنوع انجام داده است، ادامه داد: عربستان سعودی تاکنون یک مورد انتخابات انجام نداده است چرا که پادشاهی در عربستان موروثی است.

,

کارشناس خاورمیانه با بیان اینکه شاهد پیروزیهای خیره کننده ای در عراق،سوریه، لبنان، فلسطین، یمن هستیم عربستان سعودی را به وحشت می اندازد،گفت:عربستان سعودی دست با شیطان هر جنایت کاری می هد تا انقلاب اسلامی را بتواند تضعیف و به نحوی آسیب برساند.

,

سید افقهی در پایان اظهار کرد: دشمنی عربستان سعودی با انقلاب اسلامی ایران ابعاد مختلفی چون اقتصادی ، سیاسی و غیره دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه