اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان خبر داد:

شناسایی 97 نقطه حادثه خیز در زنجان/ 36 شرکت مسافری برون شهری در استان زنجان فعال است

شناسایی 97 نقطه حادثه خیز در زنجان/ 36 شرکت مسافری برون شهری در استان زنجان فعال است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با بیان اینکه 97 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی شده است، گفت: 47 نقطه از نقاط حادثه خیز به عنوان نقاط پر تصادف شناسایی وآشکار سازی 47 نقطه انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،ایرج دست نشان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ، به فعالیت های حوزه راهداری اداره راهداری و حمل و نقل استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: ابنیه فنی و ساختمان ها مربوط به راه ها، ماشین آلات راهداری و ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان زنجان از جمله فعالیت بخش راهداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی به مهمترین اقدامات بخش راهداری در چهار ماهه نخست سالجاری اشاره کرد وعنوان داشت: استفاده از فوگ سیل در راستای اقتصاد مقاومتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان انجام شده است.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان بیان اینکه در چهار ماهه نخست سالجاری 170هزار متر مربع فوگ سیل در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان انجام شده است، ابراز کرد: استفاده از فوگ سیل در راستای افزایش پنج ساله عمر آسفالت استفاده می شود.

,

دست نشان با اشاره به اینکه آسفالت کامپوزیت در آزاد راه زنجان- تبریز مورد استفاده قرار گرفته است، تصریح کرد: آسفالت کامپوزیت باعث افزایش عمر مفید سطح جاده های استان زنجان می شود.

,

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سالجاری برای لکه گیری محورهای شریانی 6 هزار و 83 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: برای لکه گیری محورهای فرعی و روستایی در چهار ماهه نخست سالجاری 3 هزارو 195 تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش مسافر36 شرکت مسافری برون شهری در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: بخش مسافر حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یک هزار و 109 دستگاه ناوگان حمل و نقل جابه جایی شهروندان را برعهده دارد.

,

دست نشان به جابجایی کالا در چهار ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و ادامه داد:  دو میلیون و 348 هزار و 152 تن کالا در چهار ماهه نخست سالجاری در استان زنجان جا به جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

,

وی با بیان اینکه 37 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال است، خاطرنشان کرد: 20 سامانه ثبت تخلفات در حال بهره برداری،20سامانه نیز در جاده های ترانزیت استان زنجان نصب و به بهره برداری و خواهد رسید و 62 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان فعال است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با اشاره به اینکه شش نفر طی سالجاری درراههای روستایی استان زنجان جان خود را از دست داده اند، گفت: طرح آرام سازی ترافیک و ایمن سازی فیزیکی مقابل مدارس حاشیه راهها در 12 روستای زنجان اجرا شده است.

,

دست نشان از کاهش 70 درصدی ناشی از واژگونی وسیله نقلیه درسطح محورهای مواصلاتی استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: 60 درصد موتورسیکت ها و 40 درصد وانت بارها وسایل نقلیه متوفیان در تصادفات منجر به فوت در محورهای روستایی بوده است.

,

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری طرح آرام سازی ترافیک در مقابل مدارس و حاشیه راههای در 12 روستای استان انجام گرفته است، 9 طرح ارتقاء ایمنی وانت بارها در مناطق روستایی در سالجاری انجام شده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان زنجان  با بیان اینکه 97 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان زنجان شناسایی شده است، ابراز کرد: 47 نقطه از نقاط حادثه خیز به عنوان نقاط پر تصادف شناسایی وآشکار سازی 47 نقطه انجام شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه