اخبار داغ

نائب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا خبر داد:

خراسان شمالی نماینده ایران در مسابقات جهانی کوراش ترکیه

خراسان شمالی نماینده ایران در مسابقات جهانی کوراش ترکیه
نائب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا از اعزام تیم خراسان شمالی به مسابقات جهانی کوراش ترکیه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد رضا نصیری نژاد، نائب رئیس کنفدراسیون کوراش آسیا در حاشیه پنجمین دوره مسابقات کوراش جوانان آسیا با اشاره به اعزام تیم خراسان شمالی به مسابقات جهانی کوراش در ترکیه طی سال جاری، گفت: با توجه به میزبانی شایسته استان در برگزاری مسابقات کوراش جوانان، این موقعیت به کوراش کاران خراسان شمالی داده شد تا با قدرت در مسابقات جهانی کوراش در استانبول ترکیه حضور پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

وی افزود: درچهارمین دوره این مسابقات که در لبنان برگزار شد شاهد حضور هشت تیم بودیم، این در حالی است که با تلاش های صورت گرفته در این دوره 12 تیم قدرتمند از آسیا در بجنورد حضور دارند.

,

وی با اشاره به حضور 15 داور بین المللی در این مسابقات، افزود: دو داور از خراسان شمالی و مازندران نیز دراین مسابقات قضاوت کرده و در صورت موفقیت به رتبه داور بین المللی ارتقاء پیدا می کنند.

,

نصیری نژاد در خصوص برگزاری این مسابقات به میزبانی بجنورد، گفت: تلاش زیادی برای گرفتن میزبانی این مسابقات در بجنورد صورت گرفت در حالیکه کشور قدرتمند تایوان نیز خواهان برگزاری این مسابقات بود و با تلاش کنفدراسیون و کمیته کوراش میزبانی به بجنورد رسید و امیدواریم با برگزاری شایسته این دوره شاهد برگزاری مجدد مسابقات حتی در سطح جهانی در خراسان شمالی باشیم.

,

وی در خصوص سطح آمادگی تیم های شرکت کننده، خاطر نشان کرد: تیم های ازبکستان و ترکمنستان با قدرت در این مسابقات حضور دارند و امیدواریم تیم ایران با غیرت مثال زدنی خود بتواند در ترکیب سه تیم برتر قرار گیرد.

,

وی یادآورشد: این مسابقات آنالیزی مناسب برای سنجش جوانان ایران به منظور حضور در بازی های آسیایی داخل سالن ترکمنستان است و امیدواریم تیم ایران در این مسابقات مهم نیز بتواند در سکوی قهرمانی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه