اخبار داغ

تساوی در سلفی؛

سلفی داعشی با محسن در مقابل سلفی ما با موگرینی!

سلفی داعشی با محسن در مقابل سلفی ما با موگرینی!
تساوی شات‌های دوربین یکی است، اما سلفی ما کجا و سلفی داعش کجا؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خوب نخوابید شهدا که راهتان را ادامه نمی‌دهیم؛ نشان به آن نشان که دم از شما می‌زنیم و برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی دست و پا می‌شکنیم. روی سخن با آن نماینده‌ی فخیمی نیست که می‌دانست تحریم‌های ما از زیر دست این خانم می‌گذرد و می‌دانست یمن، عراق و سوریه دستپخت هم‌کیشان این بانوی اروپایی است و باز برای گرفتن یک عکس سلفی با خانمی نامحرم در تقلا بود، بلکه حدیث نفسی است تا علت را بیابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آن‌هایی که در مراسم تحلیف رییس جمهور با نماینده عالی اتحادیه اروپا  عکس گرفتند و به طرز خنده‌دار یا ناراحت‌کننده‌ای از یک دیگر برای یک سلفی سبقت می‌گرفتند اگر پای سخنرانی بیایند ابتدا می‌گویند "بسم رب الشهدا و الصدیقین" در لابه‌لای حرف‌هایشان از آن سوی فکه می آینده، شلمچه‌ها را درهم می‌کوبند و از دوران اسارت خود تعریف می‌کنند. اینکه اهدافشان‌ چیست خود می‌دانند و خدایشان اما به گمانم از نسل همان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، فرزندان خود را به ترکیه می‌فرستادند تا در امان باشند.

,

, ,

شور و حال انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس فرو نشسته است. اکنون جای تامل است که ببینیم سرنوشت خود را به دست چه کسانی سپرده‌ایم.

,

بدانیم که محسن‌ها رفتند تا بتوانیم در این آب‌وخاک به‌طور راحت زندگی کنیم و آن عده از کسانی که می‌گویند ما را چه به سوریه؟ یعنی همان هزینه‌ها را نیز بیاورید تا با دوربین‌های بهتری بتوانیم سلفی بگیریم.

,

سخن آخر اینکه محسن‌ها می‌آیند و می‌روند، دولت‌ها، کابینه‌ها و نمایندگان نیز تغییر خواهند کرد، اما این من و تو هستیم که باید تفاوت‌ها را تشخیص دهیم و نگذاریم امور زندگی‌مان به دست کسانی بیفتد که ماهیت وجودی خود را با یک عکس سلفی عوض می‌کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه