اخبار داغ

حاج حسین یکتا در مراغه:

شهید حججی به پای مادرش افتاد تا اجازه رفتن بگیرد/آتش به اختیار یعنی درد مردم درد ما هم باشد

شهید حججی به پای مادرش افتاد تا اجازه رفتن بگیرد/آتش به اختیار یعنی درد مردم درد ما هم باشد
حاج حسین یکتا شامگاه جمعه در جمع مردم مراغه،گفت: آتش به اختیار یعنی درد مردم درد ما هم هست؛ یعنی چقدر به فکر دختر و پسر جوانی هستی که هیچ نسبتی با تو ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، حاج حسین یکتا شامگاه جمعه در مراسم یادبود شهید حمید پرکار، از رزمندگان دفاع مقدس مراغه ای در جمع مردم این شهر، با اشاره به عظمت شهید محسن حججی، گفت: شهید حججی را  میشناختم و مادرش اجازه رفتن به سوریه را نمی داد و به پای مادرش افتاد تا اجازه بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

وی ادامه داد: مادر شهید حججی گفته بود به شرطی اجازه رفتن به سوریه می دهم که شهید نشوی و محسن هم گفته بود مادر عزیز می شوم و برمی گردم.

,

این فعال فرهنگی ضمن تاکید بر کارهای فرهنگی از سوی جوانان، افزود: دهه شصت ما همیشه در مسجد بودیم و کار می کردیم وحتی در مسجد هم می خوابیدیم.

,

وی ضمن گلایه از جوانان بدلیل کم اهمیتی به مسائل فرهنگی، بیان داشت: الان همه فقط کنار خانواده بودن را می خواهیم و نوعی بیچارگی است.

,

این رزمنده دوران دفاع مقدس ضمن اشاره به موضوع آتش به اختیار، اظهار کرد: آتش به اختیار یعنی اینکه تو در مسجد باشی و همسرت برایت شام بیاورد.

,

رهبر انقلاب به جوانان تفویض اختیار کردند؛ یعنی خبری در راه است

,

وی با تاکید بر اینکه آتش به اختیار یعنی اینکه چقدر می توانی برای شادی دل حضرت زهرا(س) آتش بسوزانی؛ افزود: آتش به اختیار یعنی رهبر انقلاب تفویض اختیار کردند و این بستگی به ما دارد که چقدر فیض ببریم.

,

یکتا تصریح کرد: آتش به اختیار یعنی درد مردم درد ما هم هست؛ یعنی چقدر به فکر دختر و پسر جوانی هستی که هیچ نسبتی با تو ندارند.

,

وی با بیان اینکه بسیجی باید از شدت کار و تلاش شب بیفتد نه اینکه خوابش ببرد؛ گفت: آتش به اختیار یعنی چند نفر از تو آب حیات گرفتند و سیراب شدند؛ آتش به اختیار یعنی خبری در راه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه