اخبار داغ

همسر شهید تهرانی مقدم:

موشک های ایران، اقتدار اسلام را در دنیا نشان داد

موشک های ایران، اقتدار اسلام را در دنیا نشان داد
خانم کاظمی، همسر شهید تهرانی مقدم در گفتگو با ائل، گفت: موشک های ایران، اقتدار اسلام را در دنیا نمایش داده و نگاه همه کشورها به ایران، یک نظام عزتمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خانم حیدری، همسر شهید تهرانی مقدم در حاشیه سفر خود به تبریز و دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ائل ، ضمن اشاره به ویژگی های بارز شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: بین خصلت های بزرگ حاج حسن ولایتمداری، سرآمد تمام صفات ایشان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل ،,

وی اهمیت به نماز اول وقت را از ویژگی های همیشگی شهید تهرانی مقدم برشمرد و افزود: ایشان تحت هیچ شرایطی نماز اول وقت را ترک نمی کردند و روح بزرگش با نماز و ولایت گره خورده بود.

,

همسر شهید تهرانی مقدم تصریح کرد: همه این صفات بارز از شهید تهرانی مقدم انسانی می سازد که اسراییل را هدف نابودی قرار می دهد.

,

وی با بیان اینکه همه مشکلات و گرفتاری های جهان اسلام از جمله در یمن توسط دشمنان شکل گرفته؛ تاکید کرد: موشک های ایران، اقتدار اسلام را در دنیا نمایش داده و نگاه همه کشورها به ایران، یک نظام عزتمند است.

,

کتاب "خط مقدم" مورد تایید و تاکید خانواده شهید می باشد

, کتاب "خط مقدم" مورد تایید و تاکید خانواده شهید می باشد, کتاب "خط مقدم" مورد تایید و تاکید خانواده شهید می باشد,

همسر شهید تهرانی مقدم ادامه داد: مظلومین عالم دست یاری به سوی جمهوری اسلامی دراز کردند و از کشور مقتدر ایران می خواهند تا آنها را از گرفتاری نجات داده و برابر دشمنان یاری کنند.

,

کاظمی ضمن اشاره به کتاب "خط مقدم" نوشته فائزه غفاری(نویسنده تبریزی)، تصریح کرد: این کتاب مورد تایید و تاکید خانواده شهید تهرانی مقدم در خصوص زندگی این شهید می باشد و به همه توصیه می کنم آن را مطالعه کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه