اخبار داغ

بازی با استقلال هر چه که بود، گذشت؛

"امید" تراکتور را "ناامید" نکنیم

"امید" تراکتور را "ناامید" نکنیم
تراژدی باخت به استقلال و ثبت سه شکست پیاپی برای تراکتورسازان گذشت و تلاش، انگیزه و امید به آینده مواردی ضروری برای ادامه‌ی راه این تیم می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، بازی تراکتورسازان با استقلال هر چه بود، به پایان رسید؛ با همه‌ی حسرت‌ها، از بین رفتن رکوردهای تراکتور، توپ‌هایی که با چاشنی بدشانسی و کم تجربگی گل نشد، ثبت بدترین شروع سرخپوشان تبریزی در تاریخ لیگ برتر و قعرنشینی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

عملکرد روز گذشته‌ی گل‌محمدی و تیمش شباهت‌هایی با دو بازی قبلی این تیم داشت، ارائه‌ی یک بازی قابل قبول، خلق موقعیت‌ گل‌زنی روی دروازه‌ی حریف و بد گل خوردن روی آنچه که اسمش را شاید بعضی‌ها می‌گذارند اشتباه دروازه‌بان.

,

تشویق نیم ساعته‌ی هواداران فهیم تراکتورسازی پس از پایان بازی و چشمان اشک‌بار دروازه‌بان جوان این تیم از موارد چشم نواز دیگری بود که در بازی دیروز دیده شد. تمامی این‌ها گذشت و دیگر نمی‌شود برای تغییرش کاری کرد و باید به آینده امیدوار بود و حسرت گذشته را نخورد.

,

یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور که با اطلاع از دشواری‌ها و مشکلات تیمش، همیشه پرانگیزه نشان داده و نسبت به فرجام کارش امیدوار است، در نشست مطبوعاتی پس از بازی با استقلال نیز مثل تمامی مصاحبه‌های مطبوعاتی‌اش به ضرورت "امیدواری به آینده" و "تلاش" برای خروج از وضعیت فعلی تأکید کرده و گفته است: " حق نداریم نسبت به آینده ناامید شویم، چیزی که برای ما اهمیت دارد امید به آینده است و باید بیشتر و سخت‌تر تلاش کنیم تا بازی‌های بهتری ارائه کنیم و بازی‌ها را با امتیاز تمام کنیم. باید به خدا توکل کنیم و باهمت بچه‌ها سعی کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.

,

, ,

در وضعیت فعلی امیدواری به آینده در کنار سخت‌کوشی و تلاش تنها راه حلی است که تیم محبوب تراکتورسازی را از این وضعیت می‌رهاند، جوانگرایی - چه بالاجبار باشد یا اختیاری - هزینه‌هایی دارد که باید پرداخت شود و ذکر این نکته نیز ضروری است که باخت‌های تراکتورسازی در حالی رقم خورده که عملکرد این تیم قابل قبول بوده و چند اتفاق، بدشانسی و کم تجربگی به مغلوب شدن مقابل رقبا انجامیده است.

,

سابقه‌ی درخشان سرمربی تراکتورسازی در به کارگیری موفق بازیکنان جوان در کنار اعتماد به نفس و انگیزه‌ی بالای وی حاکی از این است که بهترین گزینه برای شرایط بغرنجی که تراکتور گرفتارش شده، اوست و این انتخاب می‌تواند برای آینده‌ی این تیم که یکی از گله‌های اصلی هوادارانش نبود بازیکن جوان و بومی در ترکیب تیم است، بسیار مفید و مبارک باشد. بعلاوه ارائه‌ی بازی قابل قبول که تا با به اینجای کار فقط منجر به نتیجه نشده است، نشانگر توانایی‌های کادر فنی تراکتورسازی است و اظهار نظرهایی مبنی بر ضعف کادر مربیان انصافاً بی انصافی است.

,

بازی بعدی تراکتورسازی در تبریز مقابل تیم نفت تهران است، فرصتی که می‌تواند در حضور هواداران این تیم که تنها برگ برنده‌ی این تیم در وضعیت فعلی هستند، به اوج گرفتن تراکتور جوان در لیگ هفدهم بیانجامد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه