اخبار داغ

هرمز گزارش می دهد؛

تاخیر شش ماهه حقوق رانندگان اتوبوسرانی بندرعباس

تاخیر شش ماهه حقوق رانندگان اتوبوسرانی بندرعباس
سازمان اتوبوس رانی بندرعباس به دلیل کمبود بودجه، حقوق و مزایای رانندگان خود را حدود شش ماه پرداخت نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ گرمای طاقت فرسای شهر بندرعباس صبر و حوصله مردم برای تماشای جاذبه های دیدنی حتی آبهای نیلگون خلیج فارس را از بین برده و شتابزده در تکاپوی گریز از گرما برای رساندن خود به مکان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

در زمان اوج گرما و میان خلوتی شهر که هیچکس توان ماندن در هوای گرم را ندارد افرادی تمام تلاش شان را برای کسب یک لقمه نان حلال که خانواده شان در انتظارند، می کشند؛ افرادی که حتی گرمای شدید بندرعباس را هم به جان می خرند تا دردی را از قشری دوا کنند.

,

در حین عبور از خیابان های شهر اتوبوس هایی در صف می بینید که رانندگان آن در گرما منتظر نوبت اند تا مسافران گرما زده را سوار کنند و به مقصد برسانند؛ رانندگانی که با وجود درآمدهای کم اما تلاش خود را برای زندگی سالم بکار می برند تا مسافری از گرمای شهر بندرعباس رهایی یابد.

,

طی سال های اخیر بندرعباس بدلیل توسعه شتابان و محیا نبودن زیر ساخت های شهری با ضعف مدیریت و خدمات بخش حمل و نقل عمومی مواجه است.

,

حمل و نقل عمومی در شهر بندرعباس به نسبت شهر های دیگر کشور پیشرفت چشم گیری نداشته که همین موضوع باعث استقبال کم شهروندان از حمل و نقل عمومی شده است.

,

ادغام سازمان های اتوبوس رانی ، تاکسیرانی و پایانه بری خاری است که تیزی آن به چشم رانندگان می رود؛ رانندگانی که شش ماه حقوق نگرفته اند و صدایشان به هیچ جا نمی رسد.

,

در سازمان اتوبوس رانی به دلیل کمبود بودجه، حقوق و مزایای رانندگان حدود شش ماه است که هنوز پرداخت نشده است. برخی از رانندگان اتوبوس با سابقه کار بیش از ده سال اما بیمه شان متوقف شده است و برای درمان از هزینه های آزاد استفاده می کنند.

,

راننده ی اتوبوس بیان کرد: من حدود پانزده سال کارمند سازمان اتوبوس رانی هستم و شش ماه است که مزایا و بیمه ام هنوز پرداخت نشده است.

,

وی اظهار کرد: از سال 94 تاکنون در سازمان اتوبوس رانی سه مدیر تغییر کرده که نشان از بی ثباتی در مدیریت است. با وجود اینکه در بندرعباس هنوز زیر ساخت های بی آر تی آماده نیست اما 6 اتوبوس خریداری شده و آن هم در پارکینگ سازمان خاک می خورد.

,

راننده اتوبوس در حالی که بغض گلوی او را فشرده بود، گفت: فرزندم چندین سال است که با بیماری سخت دست به گریبان است و توان پرداخت هزینه های درمانی آن را ندارم.

,

وی افزود: حساب مالی شهرداری بندرعباس که متولی پرداخت حقوق های رانندگان است، به دلیل مشکلاتی که در ساخت پل رسالت افتاده نیز بسته شده است. چرا پل رسالت باید دودش به چشم ما برود؟

,

گردی تختی معاون اجرایی سازمان اتوبوس رانی در پاسخ به مشکلات سازمان اتوبوسرانی، گفت: رئیس سازمان اتوبوس رانی همه تلاش خود را برای پرداخت معوقات رانندگان بکار بسته است؛ هماهنگ هایی بین مدیرعامل و شهردار برای پرداخت حقوق عقب مانده صورت گرفته است.

,

وی گفت: مشکل پیش روی سازمان اتوبوس رانی طرح ادغام سه سازمان است که شامل تاکسیرانی و اتوبوس رانی و پایانه مسافربری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه