اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش بانه :

کلاس درس مشارکتی در بانه احداث می شود

کلاس درس مشارکتی در بانه احداث می شود
مدیر آموزش و پرورش بانه از احداث ده کلاس درس با مشارک انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، رضا خضری؛ امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان بانه بمناسبت هفته خبرنگار با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال ده کلاس درس با همکاری اداره آموزش و پرورش بانه و انجمن اولیاء و مربیان احداث و به فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی اعتبار لازم برای اتمام این ده کلاس درس را دو میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد کرد و افزود: یک میلیارد و دویست میلیون ریال از اعتبار لازم برای این پروژه از محل اعتبارات آموزش و پرورش و بقیه اعتبار مورد نیاز با همکاری انجمن اولیاء و مربیان تامین خواهد شد.

,

خضری تصریح کرد: مدرسه داور پناه؛ شهید نمکی؛ مدرسه متوسطه دوره اول شهید باهنر و متوسطه دوره دوم امام خمینی(ره) از مدارسی است که این کلاس های درس با همکاری انجمن اولیا و مربیان این مدارس در آنها احداث خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش بانه کماکان کمبود فضاهای آموزشی در بانه را از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش در این شهرستان برشمرد و گفت: در سفر اخیر معاون وزیر آموزش و پرورش به بانه نیز تعهدات خوبی در زمینه ساخت مدارس ایجاد شد که احداث ده مدرسه روستایی؛ یک هنرستان و یک سالن ورزشی سرپوشیده از جمله این دستاوردها بود.

,

وی خاطرنشان کرد؛ مکان احداث هنرستان بلافاصله بعد از سفر معاون وزیر شناسایی و مکان یابی شد که در حال حاضر مشغول انجام مقدمات هستیم و بعد از انجام کارهای اولیه و تهیه نقشه بلافاصله عملیات احداث آن را اجرایی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه