اخبار داغ

رییس هیئت فوتبال ساوه خبر داد؛

دعوت هفت فوتسالیست ساوه به اردوی تیم ملی جوانان/صعود چهار تیم ساوجی به لیگ برتر قوتسال نونهالان استان مرکزی

دعوت هفت فوتسالیست ساوه به اردوی تیم ملی جوانان/صعود چهار تیم ساوجی به لیگ برتر قوتسال نونهالان استان مرکزی
رییس هیئت فوتبال ساوه گفت: پس از پایان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، سرمربی تیم ملی جوانان، هفت بازیکن ساوجی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، جواد خارکن رییس هیئت فوتبال ساوه با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر جوانان در رشت به خبرنگار ما گفت: پس از پایان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور، سرمربی تیم ملی جوانان کشور، هفت بازیکن ساوجی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی افزود: این اردو از تاریخ ۲۴ مردادماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می شود و در لیست اعلام شده نام علیرضا صدیق، رضا تمیزی، یاسین سرخیل، علیرضا مینائی، شایان زمانی، محسن رضائی و محمدیاسین امیریان از بازیکنان تیم های ساوه به چشم می‌خورد.

,

رییس هیئت فوتبال ساوه شرح داد: شش نفر اول عضو تیم فوتسال جوانان شهرداری ساوه و محمدیاسین امیریان بازیکن آروین سقز نیز بازیکن تیم های جام رمضان ساوه است ولی در رشت برای تیم سقز بازی می کرده است و از این تیم، به تیم ملی دعوت شده است.

,

صعود چهار تیم  ساوجی به لیگ برتر قوتسال نونهالان استان مرکزی

, صعود چهار تیم  ساوجی به لیگ برتر قوتسال نونهالان استان مرکزی , صعود چهار تیم  ساوجی به لیگ برتر قوتسال نونهالان استان مرکزی ,

خارکن گفت: چهار تیم ساوجی توانستند از لیگ ۱۳ تیمی دسته اول فوتسال نونهالان استان مرکزی به لیگ برتر زیر ۱۴ سال نونهالاناستان صعود کنند.

,

وی افزود: این مسابقات در سه گروه برگزار شد که چهار تیم محفل، سن ایچ، شهرداری و الیکاس از ساوه به همراه تیم های شهدای بانک و یاران عسگری اراک به لیگ برتر فوتسال استان مرکزی صعود کردند.

,

این مدیر ورزشی بیان کرد: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نونهالان زیر چهارده سال باشگاه های استان مرکزی با شرکت ۷ تیم از ساوه، ۵ تیم از اراک و یک تیم از خمین در طی دو روز رقابت برگزار شد.

,

وی ادامه داد: ساوه قطب فوتسال استان مرکزی است و برای پشتوانه سازی تیم های رده بالاتر در لیگ برتر فوتسال کشور باید از رده های پایین شروع کرد.

,

خارکن خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های مختلف مربیگری، داوری و اعزام بازیکنان مستعد به مسابقات و فستیوال های مختلف در راستای رشد فوتبال و فوتسال ساوه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه