اخبار داغ

یادداشت؛

آن قلم های نحس...

آن قلم های نحس...
سرم درد می کند از این همه ادعا و ژست روشنفکری که شرف انسانی را هم در هیاهوی رسانه ای از آدمی می گیرد، التماس میکنم دیگر قلم را به لجن نکشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یادداشت اختصاصی مرآت- پیکر بی سرش هنوز به میهن بازنگشته است، پدر، مادر، همسر و فرزندش بی تابی می کنند، تصاویرش دست به دست می شود و گونه های بسیاری را خیس می کند، آن سوی ماجرا اما عده ای نه حرمت قلم را نگه می دارند نه حرمت خونش را! گویا گَرد نامردی و بی حیایی بر آسمان زندگی شان پاشیده اند! یکی زورش می آید او را شهید بنامد انگار می خواهد به همگان نشان دهد چقدر بی غیرت است، آن یکی  در "به اصطلاح رسانه اش" گوی نامردی را از دوستانش می رباید و اصل ماجرا را هدف قرار می دهد، جالب آنکه در همان زمان از وطن هم سخن می گوید! خواهشا بس کنید! شورش را در آوردید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

چطور به خودتان اجازه می دهید شهادت غریبانه فرزندان ملت را محصول اشتباه محاسباتی بدانید؟ چرا می خواهید به هر قیمتی خود را متفاوت نشان دهید؟ هرچند قلم های نحستان به وضوح نشان می دهد از درک حقیقت شهادت و عشق بی نهایت جوانان این سرزمین به مولا و مقتدایشان عاجزید، بروید به ژست روشنفکری خود بپردازید مبادا از قافله دوستانتان جا بمانید! می دانم پروازهای first class شما به این گوشه و آن گوشه دنیا خودتان را هم از خودتان گرفته است، می دانم تمام هویتتان را در آرزوی یک روز نفس کشیدن در پیاده روهای شانزلیزه جستجو می کنید تا از آنجا به رویای زندگی تان در سان‌ست بلوار لس آنجلس فکر کنید.

,

ژست های رسانه ای تان را فراموش نمی کنیم وقتی داعش به چند صد متری محل کارتان رسیده بود و از شدت وحشت، هشتگ #در_کنار_همیم به راه انداختید تا همان ها که امروز وقیحانه زیر سوالشان می برید از دنیای شما دفاع کنند.

,

بیزارم از شما وقتی خود را محور قرار می دهید و دیگران را قضاوت می کنید، بیزارم از شما وقتی از غربت جوانان این سرزمین برای پرکردن خلاهای شخصیتی خود بهره می گیرید.

,

سرم درد می کند از این همه ادعا و ژست روشنفکری که شرف انسانی را هم در هیاهوی رسانه ای از آدمی می گیرد، التماس میکنم دیگر قلم را به لجن نکشید. بروید در همان صفحات کذایی هرچه می خواهید بنویسید و شیک بودنتان را توییت کنید!

,

مسعود تبریزی

, مسعود تبریزی,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه