اخبار داغ

واکنش یک نماینده اصلاح طلب به مطلب توهین آمیز روزنامه قانون:

جسارت روزنامه "قانون" قابل هضم نیست/ متاسفم که بدون فکر و اندیشه چنین نوشته‌هایی می‌زنید/ هیئت نظارت بر مطبوعات باید رفتار این روزنامه را مورد بررسی قرار دهد

جسارت روزنامه "قانون" قابل هضم نیست/ متاسفم که بدون فکر و اندیشه چنین نوشته‌هایی می‌زنید/ هیئت نظارت بر مطبوعات باید رفتار این روزنامه را مورد بررسی قرار دهد
نماینده اصلاح طلب مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به مطلب منشر شده روزنامه قانون گفت: انتشار این مطلب اوج بی‌بصیرتی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت نظارت بر مطبوعات باید رفتار این روزنامه را مورد بررسی قرار دهد، یا اینکه قوه قضاییه می‌تواند ورودی به این موضوع و مطلب منتشر شده داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک و تسلیت شهادت شهید محسن حججی خدمت مردم شهید پرور ایران و مقام معظم رهبری اظهار کرد: امیدوارم جوانان ما از این گونه ایثارگری‌ها و جان فشانی‌ها درس ایثار، شجاعت و شهادمت که همان پیام عاشورا و شهدای کربلا و پیام شهدای دفاع مقدس بود را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این شهید ولایتمداری و غیرت خود را به نمایش گذاشته است، افزود: شهید حججی شجاعانه در راه وطن و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در مرز سوریه و عراق به دست داعشی‌های نابه کار به طریق ددمنشانه به شهادت رسید و چون به خاطر یک هدف مقدس می‌جنگید و به آن هدف ایمان داشت تا لحظه آخر مقاومت کرده و شجاعتش را به تمام دنیا نشان داد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی و به خصوص مسئولان باید از جوانانی مانند شهید حججی یاد بگیرند که در راه وطن، اعتقادات و اهداف باید اینگونه پایداری کرد.

,

وی بیان کرد: وقتی انسان یک هدف مقدس و الهی دارد و برای رسیدن به آن اعتقاد دارد تمام سختی‌ها و مشکلات رسیدن به آن هدف را به جان می‌خرد، این شهید به آن هدف الهی پی‌برده بود و به طور یقین ایمانی که در قلبش وجود داشت یک ایمان راسخی بود و همین سبب شد تا لحظه آخر خم به ابرو نیاورد و در مقابل دشمنان چنان با صلابت باشد که هیج ترسی را به دل راه ندهد.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه ما بارها از نیروهای ارتش دشمنان دیده‌ایم که چطور در هنگام اسارت به ترس و لرز می‌افتند، گفت: حتی آمریکایی‌ها وقتی که اسیرنیروی دریایی سپاه شدند با اینکه می‌دانستند ایرانی‌ها رفتار بدی با آنها نخواهند داشت اما شروع به التماس و گریه می‌کردند اما شهید حججی ولایتمداری خود را ثابت کرد و محکم در مقابل داعشی‌ها که با روشهای وحشیانه‌ای دست به کشتار انسانها می‌زنند، ایستاد و خم به ابرو نیاورد که این رفتار برای ما درس بزرگی خواهد بود.

,

وی با انتقاد از مطلب روزنامه قانون در مورد شهادت شهید حججی و جبهه مقاومت اظهار داشت: به طور یقین این افرادی که دست به چنین نوشته‌هایی می‌زنند بصیرت ندارند و هچنین هیچ شناختی نیز از دشمن ندارند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افرادی که چنین مطالبی را می‌نویسند شناختی از مدافعان حرم ندارند، ابراز کرد: تنها جمله‌ای که می‌توانم به افرادی که چنین مطلبی را منتشر کردند بگویم این است «متاسفم برای شما که بدون فکر و اندیشه دست به چنین نوشته‌هایی می‌زنید».

,

وی اظهار کرد: توصیه من به این روزنامه‌نگاران این است که مدافعان حرم و اهداف مقدس جبهه مقاومت را بشناسند تا اینگونه نابخردانه قضاوت نکنند.

,

بیگدلی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه قلب همه ایرانی‌ها را شاد کرد، خاطرنشان کرد: همه از حرکت براداران عزیز سپاه راضی بودند و هیچ بحث سیاسی و جناحی نیز مطرح نبود به طوری که همه نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا و تمام افراد در این دو جناح نیز از این اقدام به موقع حمایت کرده و احساس غرور کردند.

,

وی با تصریح بر اینکه نباید پا روی منافع ملی گذاشت، عنوان کرد: در بحث منافع ملی ما هیچ تعارفی با کسی نداریم، در بحث دفاع مقدس نیز بحث جناح و منافع گروه مطرح نبود و همه برای دفاع از ایران و ناموس و شرف کشور به صحنه آمده بودند.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بودند که عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند، همین روزنامه‌نگاری که اینطور قلم زده مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

,

وی تاکید کرد: اگر این شهدای مدافع حرم نبودند به طور یقین داعشی‌ها با ورود به ایران جای این شهید عزیز دستهای این روزنامه‌نگار را قطع می‌کردند که با این شرایط دیگر نمی‌توانست آزادانه چنین دست به قلم ببرد.

,

بیگدلی با اشاره به اینکه مسئولان ما در مورد جبهه مقاومت هم دل و یکصدا هستند، افزود: ممکن است اختلاف نظرهایی در مورد دیگر مسائل کشور در بین مسئولان وجود داشته باشد اما در اینگونه موارد و بحث منافع هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

,

وی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت نظارت بر مطبوعات باید رفتار این روزنامه را مورد بررسی قرار دهد و یا اینکه قوه قضاییه می‌تواند ورودی به این موضوع و مطلب منتشر شده داشته باشد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفتار این روزنامه قابل پیگیری و برخورد است، گفت: نمایندگان مجلس نیز باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند، اینگونه مطالب را نباید سطحی نگاه کرد.

,

وی با بیان اینکه جسارت این روزنامه تا این حد قابل هضم نخواهد بود، ابراز کرد: رئیس محترم مجلس، اعضای کمیسیون فرهنگی و دیگر نمایندگان به طور یقین باید نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند چرا که ممکن است انتشار اینگونه مطالب با تشویق افرادی از بیرون مرزها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه