اخبار داغ

امام جمعه تبریز؛

صنایع کوچک پیشتاز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند/ بیش از 94 درصد واحدهای صنعتی استان را صنایع کوچک تشکیل می‌‌دهند

صنایع کوچک پیشتاز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستند/ بیش از 94 درصد واحدهای صنعتی استان را صنایع کوچک تشکیل می‌‌دهند
امام جمعه تبریز گفت: صنایع کوچک پیشتاز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور هستند و باید از آنان حمایت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم قبل از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که به مناسبت 21 مرداد روز صنایع کوچک در شهرک صنعتی سلیمی برگزار شد، با بیان اینکه صنایع کوچک پیشتاز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: بیش از 94 درصد واحدهای صنعتی استان را صنایع کوچک تشکیل می‌‌‌‌دهد و این واحدها دارای ظرفیت‌‌‌‌‌های ویژه اقتصادی بوده زیرا برای ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بستری مناسب فراهم کرده و در اشتغال زایی استان نقش بسزایی ایفا می‌‌‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی همچنین در ادامه به اهمیت صنایع کوچک در بهبود اقتصاد کشور، اشاره کرد و افزود: توسعه صنایع کوچک و متوسط رمز توسعه اقتصادی کشور است و صنایع کوچک نقش اساسی در برنامه‌‌‌های توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ایفا می کند.

,

امام جمعه تبریز تاکید کرد: باید تا فرصت است خود را برای مبارزه با دشمن از طریق فعالیت اقتصادی آماده نمود و با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال زایی می‌‌‌توان بیکاری جامعه را رفع کرد.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر فرمایش های رهبر معظم انقلاب بدنبال مرتفع سازی مشکلات صنایع کوچک هستیم تا به دنبال آن اشتغال و تولید در استان و کشور رونق یابد.

,

حسین نجاتی افزود: سال گذشته تعداد متقاضیان ثبت شده در سایت بهین یاب خوب بود و در سال جاری نیز بسیاری از تولیدکنندگان از این سایت استقبال خوبی کرده‌‌‌اند.

,

وی ادامه داد: تاکنون 80 تا 90 پرونده واحدهای تولیدی به کارگروه استان ارسال شده تا مورد تصویب نهایی قرار گیرد و بعد از ارائه به بانک ها تسهیلات دریافت کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه