اخبار داغ

جاده ای که جان می گیرد؛

پایان ده ها زندگی در محور بندرکرگان میناب+تصاویر

پایان ده ها زندگی در محور بندرکرگان میناب+تصاویر
محور بندرکرگان - میناب به دلیل فرسودگی و عرض کم جاده حوادث مرگبار بسیاری را رقم زده که مرگ جنین 9ماهه، جان باختن پنج معلم و نوجوان فوتبالیست مهمترین و درد آور ترین تصادفات این جاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده ؛فرسودگی و  غیراستاندارد بودن از ویژگی های بارز جاده های شرق هرمزگان است که حوادث رانندگی این محورها تیتر یک روزنامه ها و بسیاری از سایت های خبری استان را شامل می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

شرق هرمزگان به لحاظ داشتن راه های نامناسب به عنوان محروم ترین استان به شمار می روند که این استان را به کانون حوادث رانندگی در کشور با تلفات جانی و مالی بالا تبدیل کرده است.

, شرق هرمزگان به لحاظ داشتن راه های نامناسب به عنوان محروم ترین استان به شمار می روند که این استان را به کانون حوادث رانندگی در کشور با تلفات جانی و مالی بالا تبدیل کرده است.,

دهستان کرگان در فاصله 22 کیلومتری شهرستان میناب واقع شده که این محور راه ارتباطی بیش از 13 روستا را فراهم می کند لذا به علت کم عرض بودن جاده، آسفالت غیر استاندارد و فرسوده شاهد حوادث مرگبار و جان باختن تعداد زیادی از ساکنان روستاهای اطراف و مردم منطقه است.

, دهستان کرگان در فاصله 22 کیلومتری شهرستان میناب واقع شده که این محور راه ارتباطی بیش از 13 روستا را فراهم می کند لذا به علت کم عرض بودن جاده، آسفالت غیر استاندارد و فرسوده شاهد حوادث مرگبار و جان باختن تعداد زیادی از ساکنان روستاهای اطراف و مردم منطقه است.,

 

,  ,

, ,

در سالهای اخیر همواره شهروندان دهستان بندر کرگان به دلیل کم عرض بودن و تردد بالا وسائل نقلیه شاهد تصادفات مرگبار بودند که معضلات فراوانی را برای مردم این اهالی ایجاد کرده است.

, در سالهای,

جاده دهستان بندر کرگان به دلیل کم عرض بودن و نداشتن شانه به محل پرپر شدن جوانان بندرکرگان مینابی تبدیل شده است به طوری که مردم این اهالی نام این جاده را به جاده مرگ تغییر داده اند.

,

اسماعیل ملاحی، دهیار دهستان بندرکرگان شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده ،ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت جاده بندر کرگان به میناب با گلایه از بی توجهی  مسئولان شهرستان و استانی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

,  فرهنگ کده ,

دهیار بندرکرگان میناب با بیان اینکه جاده دهستان بندر کرگان راه ارتباطی چندین روستا را فراهم می کند ،گفت: محور بندرکرگان به علت غیر استاندارد بودن ،عرض کم و نداشتن شانه روزانه شاهد تصادفات جاده ای منجر به فوت هستیم.

, محور , محور,

ملاحی اظهار کرد: در سال 90 پنج تن از معلمان مینابی دبستان حارث در این مسیر  به علت کم عرض بودن جاده و نداشتن شانه جان خود را از دست دادند همچنین در سال 92 ، طغیان دو رودخانه که در مسیر بندر گرگان وجود دارد منجر به مرگ  دو مرد کهنسال شد.

,  در این مسیر ,

دهیار بندرکرگان میناب ادامه داد: سال 92 یکی از زنان باردار روستای بندر کرگان به علت طغیان رودخانه و مسدود شدن جاده ،جنین 9 ماهه خود را از دست داد.

, دهیار بندرکرگان میناب ادامه داد: سال 92 یکی از زنان باردار روستای بندر کرگان به علت طغیان رودخانه و مسدود شدن جاده ،جنین 9 ماهه خود را از دست داد.,

ملاحی در ادامه اظهار کرد:در روزهای اخیر نیز یکی از نوجوانان فوتبالیست این روستا در محور کرگان _بندزرک میناب بر اثر وقوع سانحه رانندگی  جان خود را از دست داد و هفت نوجوان دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

, ملاحی در ادامه اظهار کرد:در روزهای اخیر نیز یکی از نوجوانان فوتبالیست این روستا در محور کرگان _بندزرک میناب بر اثر وقوع سانحه رانندگی  جان خود را از دست داد و هفت نوجوان دیگر نیز به شدت مجروح شدند.,

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان برای رفع مشکلات این محور اقدام اساسی کنند چرا که روزانه به آمار متوفیان این جاده افزوده می شود و خانواده های زیادی را داغدار عزیزانشان می کند.

, وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولان برای رفع مشکلات این محور اقدام اساسی کنند چرا که روزانه به آمار متوفیان این جاده افزوده می شود و خانواده های زیادی را داغدار عزیزانشان می کند.]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه