اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم عنوان کرد:

اختصاص 506میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمنیه اشتغال به قم/اعطای یارانه به طرح های دانش بنیان

اختصاص 506میلیارد تومان تسهیلات بانکی در زمنیه اشتغال به قم/اعطای یارانه به طرح های دانش بنیان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اعطای یارانه به مناطق روستایی و طرح های دانش بنیان، گفت: در بودجه سال 96 در زمینه اشتغال استان 506 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به قم اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کاویانی در گفتگو باخبرنگارقم فردا با اشاره به تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال ، اظهار داشت:506 میلیارد تومان در بودجه سال 96 برای اعطای تسهیلات بانکی در زمینه اشتغال به استان قم اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: اشخاصی که برای دریافت تسهیلات به دستگاه های اجرایی مراجعه می کند پس از بررسی و تصویب طرح آنها طی دوهفته به بانک عامل معرفی می شوند تا تسهیلات خود را دریافت کنند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به رسته های اولویت دار در استان قم در زمینه اعطای تسهیلات بانکی ، گفت: گردشگری، فناوری اطلاعات، فرش، توزیع محصولات فرهنگی، صنایع تبدیلی، صنعت پوشاک ، صنایع چوب، تولید لوازم خانگی و قطعه سازی به عنوان رسته های اولویت در کارگروه اشتغال استان قم مصوب شده است.

,

وی در ادامه خاطرنشان شد: برای مناطق روستایی و طرح های دانش بنیان یارانه در اعطای سود تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه