اخبار داغ

با حضور 15 استان؛

جشنواره بازی های بومی و محلی در گرمسار برگزار می شود

جشنواره بازی های بومی و محلی در گرمسار برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار از برگزاری یکی از بزرگترین جشنواره بازی ها و نواهای بومی و محلی با حضور حدود 15 استان به مدت دو روز در گرمسار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در گفتگو با گرمسارآنلاین در خصوص برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی در این شهرستان گفت: این چهارمین میزبانی شهرستان گرمسار از جشنواره بازی ها و نواهای بومی و محلی کشور با حضور قومیت های مختلف کشورمان است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم جشنواره سال جاری حضور دو یا سه کشور آسیایی برای ارائه قابلیت های خود در زمینه قومیت های مختلف در برون مرزی است که این جشنواره مهم را در گرمسار وارد فاز بین المللی می کند.

, .,

چنگیزی از برگزاری این جشنواره در تاریخ های 17 و 18 شهریورماه مصادف با عید غدیر خم در یکی از مراکز ورزشی و یا فرهنگی و توریستی گرمسار خبرداد و افزود: حضور مردم در این مراسم برای مشاهده قابلیت های قومیت های مختلف کشورمان برای عموم آزاد است.

, .,

وی در ادامه از احتمال حضور برخی مقامات کشوری در حوزه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی و گردشگری در این مراسم و افتتاح چند طرح ورزشی خبرداد .

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه