اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم:

زوجین استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنند/فرهنگ سازی و ایجاد محیط امن در استفاده از فضای مجازی

زوجین استفاده از فضای مجازی را مدیریت کنند/فرهنگ سازی و ایجاد محیط امن در استفاده از فضای مجازی
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به مدیریت زمان در استفاده از فضای مجازی توسط زوجین، گفت: زوجین آستانه رضایتمندی و تعامل با یکدیگر و همچنین مدیریت استفاده از هر فضایی را چه فضای مجازی و چه فضای حقیقی را آموزش ببینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مسئله شبکه های اجتماعی و طلاق ، اظهار داشت: خانواده یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین بنیان‌ها می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: برخی مسائل در تزلزل و فروپاشی یک خانواده به نوعی دخالت دارد اما در این خصوص نباید شبکه های اجتماعی را به صورت مستقیم و دلیل اصلی دانست.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی را نباید به‌صورت مستقیم و منفک دید، گفت: شبکه اجتماعی یعنی فرهنگ سازی، یعنی نوع مدیریت وقت و زمان ،یعنی عفیفانه زیستن و.. که همه این بحث ها باهم ارتباط دارند.

,

وی اضافه کرد: اگر امروز زوجین در نوع مهرورزی و روابط صحیح با یکدیگر و همچنین آستانه رضایتمندی در داخل خانه گام های مؤثر بردارند و روی این موضوع کار کنند نتیجه خوبی در استحکام بنیان خانواده به دست خواهند آورد.

,

ظهیری در ادامه عنوان داشت: همه در خانه چاقو داریم پس باید آمار خودکشی و دیگر کشی بالا برود اما چنین نیست چرا که در خانه نوع استفاده از وسایل تیز و برنده را به افراد یاد می دهیم و فضای امنی در داخل خانه ایجاد می کنیم.

,

وی افزود: پس در مقابله با این موضوع ما چاقو را حذف نمی کنیم بلکه فرهنگ سازی و فضای امنی را ایجاد می کنیم.

,

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به فضای مجازی، خاطرنشان شد: در این مسئله ما فضای مجازی را حذف نمی کنیم بلکه چگونگی مدیریت زمان و مدیریت استفاده از فضای مجازی را باید یاد بگیریم.

,

وی ابراز داشت: در این مسئله باید زوجین آستانه رضایتمندی و تعامل با یکدیگر را هم بدانند و همچنین مدیریت استفاده از هر فضایی را چه فضای مجازی و چه فضای حقیقی را آموزش ببینند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه