اخبار داغ

عضو فراکسیون ولایت مجلس:

جسارت روزنامه قانون در برابر اقتدار سپاه خلاف واقع است/ حمله موشکی سپاه به مواضع داعش کاری بسیار بزرگ و اثرگذار بود

جسارت روزنامه قانون در برابر اقتدار سپاه خلاف واقع است/ حمله موشکی سپاه به مواضع داعش کاری بسیار بزرگ و اثرگذار بود
عضو فراکسیون ولایت مجلس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید حججی الگوی بزرگی برای جوانان و آزادگان جهان است، گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش کاری بسیار بزرگ و اثرگذار بود، لذا جسارت روزنامه قانون خلاف واقع و تفسیر به رای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مرادی، عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  هرمز؛با اشاره به شهادت مظلومانه و با صلابت شهید حججی گفت: حججی از شهدای جوان نظام بود که از سالها پیش در گروههای جهادی و مناطق محروم کشور امداد رسانی و خدمات بسیاری را ارائه داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه شهید حججی الگویی بزرگی برای همه جوانان است، اظهار کرد: این شهید با نیت خدمت به مسلمانان و دفاع از حریم اهل بیت و حضرت زینب(ص) مدافع حرم شد که در نهایت به آرزوی قلبیشان دست یافتند.

,

عضو فراکسیون ولایت مجلس با انتقاد از مطلب روزنامه قانون در مورد شهادت شهید حججی و جبهه مقاومت تصریح کرد: سپاه پاسداران بعد از اقدام زشت داعش و حمله به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان بی دفاع مان شد اعلام کردند که پاسخ این اقدام داعش را خواهند داد و در نهایت ضربه سنگینی را به داعش وارد کرد.

,

وی تاکید کرد: حمله موشکی سپاه کاری بسیار بزرگ و اثر گذار بود و اینکه گفته شود داعش در تلافی اقدام سپاه محسن حججی را به شهادت رسانده، بی معنی و مزحک است.

,

مرادی تصریح کرد: ماهیت شوم داعش و بی خدایی تروریست های منطقه برای جهانیان ثابت شده لذا جسارت روزنامه قانون خلاف واقع و تفسیر به رای است.

,

عضو فراکسیون ولایت مجلس یادآور شد: ملت ما در دفاع از حرم و راه اسلام شهدای بسیاری را مانند حججی تقدیم کرده همچنین قبل از حملات سپاه به داعش بسیاری از جوانان ما در راه حفظ امنیت به شهادت رسیده اند که سنگ دلی داعش را اثبات می کند.

,

مرادی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طوماری را در حمایت از آرمان های شهید حججی تنظیم کرده است،خاطرنشان کرد: امروز چهره شوم و پلید داعش و حامیان تروریست بر همه مسلمانان و آزادگان جهان  شناخته شده است لذا انتشار مطالب خلاف واقع صحیح نیست و باید قدردان تلاش های مدافعان حرم و سپاه پاسداران بود که امنیت را در کشور به ارمغان آورده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه