اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

اصلاح شبکه آبرسانی بهارستان تا پایان سال جاری صورت می گیرد

اصلاح شبکه آبرسانی بهارستان تا پایان سال جاری صورت می گیرد
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: به کمک شرکت آب و فاضلاب استان تهران طرح اصلاح شبکه آبرسانی بهارستان تا پایان سال 96 انجام می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، شهرستان بهارستان از گذشته با مشکلاتی در شبکه آب و فاضلاب خود روبه رو بوده است، و مسئولین بارها قول بهبود شرایط را به شهروندان بهارستانی داده‌اند، اما با گذشت ماه‌ها از وعده‌های داده شده و مصاحبه‌های صورت گرفته، بازهم مشکلاتی نظیر قطعی آب و کیفیت آب در سطح شهرستان وجود دارد، به گونه‌ای که بسیاری از شهروندان به خرید آب از آب فروشان سطح شهرستان روی آورده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
به همین دلیل گفت‌و گویی با بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در رابطه با شرایط شبکه آب و فاضلاب بهارستان و وضعیت رسیدگی به آن انجام گردید.
,
 
,
فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به ضعف زیرساخت‌های شبکه آب و فاضلاب شهرستان در برخی نقاط، بیان داشت: پس از انجام بررسی‌های لازم در حدود یکصد میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان بهارستان اختصاص داده شده است، تا مشکلات موجود در این زمینه رفع گردد.
,

وی همچنین باتاکید بر پیگیری‌های مکرر فرمانداری بهارستان در رابطه با اختصاص اعتبار برای بهبود شرایط زیرساخت‌ها، گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات دیگر برای بهبود شرایط سایر زیرساخت‌های سطح شهرستان هستیم، و به امید خدا بهارستان روز به روز پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

,

سلیمان‌پور در تشریح نحوه تخصیص این مبلغ، اذعان داشت: این مبلغ توسط سازمان برنامه و بودجه استان تهران برای رسیدگی به مشکلات شبکه آب و فاضلاب شهرستان بهارستان اختصاص یافته است .

,

وی در پایان با بیان اینکه با این اعتبار طرح‌های اصلاح شبکه آبرسانی و ارتقای کیفیت آب شهرستان تا پایان سال جاری انجام می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح که با مساعدت شرکت آب و فاضلاب استان تهران عملیاتی می شود، تحولی بزرگ در ساختار شبکه آب و فاضلاب شهرستان بهارستان ایجاد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه