اخبار داغ

مسئول ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺴﻴﺞ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭﺳﺘﺎﻥ:

طرح هجرت سه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با تاخیراﺯ ﻧﻴﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﻣﺮﺩاﺩ ﻣﺎﻩ آغاز شد

طرح هجرت سه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها با تاخیراﺯ ﻧﻴﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﻣﺮﺩاﺩ ﻣﺎﻩ آغاز شد
مسئول ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺴﻴﺞ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭﺳﺘﺎﻥ گفت: یکی از مهم‌ترین مزایای طرح هجرت حضور ﻣﺳﺘﻘﻴﻢ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ در صحنه کار و فعالیت‌های اجتماعی می ﺑﺎﺷﺪ که ﺑﺎﻋﺚ ﻛﺴﺐ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻋﺮﺻﻪ می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، امیر قره‌داغی مسئول ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺴﻴﺞ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭﺳﺘﺎﻥ و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ﺷﻬﻴﺪﺭﺟﺎیی در مراسم افتتاحیه طرح هجرت ﺳﺎل 96، اظهار داشت: طرح هجرت 3 اﺯ ﻧﻴﻤﻪ ﺩﻭﻡ ﻣﺮﺩاﺩ ﻣﺎﻩ ﺳﺎﻝ ﺟﺎﺭی با شرکت ﮔﺮﻭﻩ‌ﻫﺎی ﺟﻬﺎﺩی ﻣﺘﺸﻜﻞ اﺯ دانش آموزان بسیجی در سطح ﻣﺪاﺭﺱ شهرستان ﺑﻬﺎﺭﺳﺘﺎﻥ اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی همچنین با بیان اینکه این طرح به منظور آموزش صحیح دانش آموزان و پرکردن اوقات فراغت آن‌ها به شکل سالم به اجرا در می آید، گفت: اردوهای طرح هجرت با رویکرد تربیتی، فرهنگی در کنار مهارت‌افزایی از برنامه‌های ﻣﺤﻮﺭﻱ بسیج دانش‌آموزی است که با مشارکت و ﻫﻤﻜﺎﺭﻱ اﺩاﺭاﺕ آموزش و پرورش به اجرا در می‌آید.

,

, ,

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیدرجایی در ادامه با اشاره به اینکه ﺗﺮﻭﻳﺞ فرهنگ کار و انتقال دانش به نسل جوان امری لازم و ضروری است، تبیین کرد: نیاز است که در این زمینه متولیان امر همکاری و مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ اﻧﺮﮊﻱ و ﺷﻮﺭ و ﻧﺸﺎﻁ ﻧﻴرﻭی ﺟﻮاﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺭاﺳﺘﺎی ﻣﺤﺮﻭﻣﻴﺖ‌ﺯدایی و ﭘﻴﺶ ﺑﺮﺩ اﻫﺪاﻑ ﺑﻬﺮه‌ﻣﻨﺪ ﺷﻮﻳﻢ.

,

وی وارد شدن به مرور دانش آموزان به عرصه‌های اجتماعی و آشنایی شرایط حال حاضر را ضروری دانست، و اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مزایای طرح هجرت حضور ﻣﺳﺘﻘﻴﻢ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ در صحنه کار و فعالیت‌های اجتماعی می ﺑﺎﺷﺪ که ﺑﺎﻋﺚ ﻛﺴﺐ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺩﺭ اﻳﻦ ﻋﺮﺻﻪ می گردد.

,

, ,

قره‌داغی ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﺑﺎتوجه ﺑﻪ وجود ﺑﺮخی ﻋﺪﻡ ﻫﻤﺎهنگی‌ﻫﺎ ﺩﺭ اﺟﺮای اﻳﻦ ﻃﺮﺡ و ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺁﻏﺎﺯ ﻃﺮﺡ ﻫﺠﺮﺕ ﺳﺎﻝ 96، ﺧﺎﻃﺮﻧﺸﺎﻥ ﻛﺮﺩ: امیدواریم با ﺣﻀﻮﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ بسیجی و ﻫﻤﻜﺎﺭی و مشارکت همه مسئوﻟﻴﻦ ﺫی‌ﺭﺑﻄ ﺑﺘﻮاﻧﻴﻢ ﺑﻪ ﺗﻤﺎمی اﻫﺪاﻑ اﻳﻦ ﻃﺮﺡ ﺩﺳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻪ و ﭘﺮﻭﮊﻩ‌ﻫﺎی ﺳﺎﺯﻧﺪگی ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻘﺮﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﮔﺮﺩﺩ ﺗﺎ ﺧﻴﺮاﺕ و ﺛﻤﺮاﺕ اﺟﺮای ﻃﺮﺡ ﺳﺎﺯﻧﺪگی ﻫﺠﺮت 3 ﻣﻮﺭﺩ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺗﻤﺎمی ﺩاﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯاﻥ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻗﺮاﺭ ﮔﻴﺮﺩ.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه