اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

شهید محسن حججی بار دیگر عاشورا را زنده کرد

شهید محسن حججی بار دیگر عاشورا را زنده کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر پس از شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی نوشت:سلام بر شهیدان مدافع حرم و شهید محسن حججی که بار دیگر عاشورا را زنده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در قبال اقدام خباثت بار گروه های تکفیری صهیونیستی داعش در به شهادت رساندن شهید مدافع حرم شهید محسن حججی طی پیامی اعلام کرد: «وَ الَّذینَ هاجَرُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ ماتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقاً حَسَناً وَ إِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقینَ» سلام برآنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم،قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم،سر دادن و برخاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

سلام بر شهیدان مدافع حرم و شهید محسن حججی که بار دیگر عاشورا رازنده ودر صلابت وآرامش چشمانش جمله( ما رایت الا جمیلا) زینب (س) را به یادها آورد.

,

 

,

چه خوش گفت سید شهیدان اهل قلم: حلقوم ها را می توان برید اما فریادها را هرگز. و امروز فریادبرخواسته ازحلقوم محسن و پیام او به پسرش، همان فریاد برخاسته از حنجرسردار رشید شهرمان شهید شکارچی است که فرمود: می خواهم پسرم امپریالیسم و استعمار را بشناسد.

,

 

,

بر روح شهید حججی دورود فرستاده و راهش را تا نابودی تکفیری های داعشی ادامه خواهیم داد.

,

 

,

 سرگرد پاسدار محمد محمودوند،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر -۲۰مردادماه۹۶

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه