اخبار داغ

واکنش عضو شورای شهرلنده به توهین به شهدای مدافع حرم

واکنش عضو شورای شهرلنده به توهین به شهدای مدافع حرم
عضو شورای شهرلنده در واکنش به توهین به مدافعان حرم گفت: باید در لحظه اسارت و شهادت شهدای مدافع حرم احساس شرمندگی کنیم چرا که ما امنیت و آرامش مان را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج جرنده عضو منتخب شورای اسلامی شهرلنده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن ابراز همدردی با تک تک خانواده های شهدای مدافع حرم به خصوص شهید محسن حججی گفت: قطعاً باید نیک بدانیم که هرشهید پرچمی است برای عزت و افتخار ایران اسلامی و ما نیز باید خود را مدیون آنان بدانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ,

وی افزود: شهدای ما در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از روز های آغازین انقلاب گرفته تا امروز که در خط مقدم دفاع از حرم پیام رسان کربلا در حال جانفشانی هستند همواره به عنوان سمبل ایثار و مقاومت بوده و خواهند بود.

,

عضو منتخب شورای شهرلنده تصریح کرد: بدون شک رشادت و جانفشانی امثال شهیدان حججی هستند که با افتخار در لحظه شهادت خویش با غرور در مقابل داعشیان صهیونیست صفت ایستاده و عاشقانه به مسلخ عشق می روند چرا که این درس را از اربابشان امام سرجدا به ارث برده اند.

,

وی تاکید کرد: وقتی لحظات وداع شهید حججی را دیدم و خدا می داند گریه کردم و با خودم گفتم:کمتر از شهادت حقت نبود، تو حقت شهادت بود چرا که در مکتبی تربیت شدی که شهادت را سعادت می دانند.

,

جرنده اظهارکرد: فداکاری و ایثار شهید حججی را می توان در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم دید و این یعنی پیام برای خیلی از ما مسئولان.

,

این عضو منتخب شورای شهرلنده تصریح کرد: قطعاً تصاویر منتشر شده از این شهید سعید نشان گر اوج صلابت و استقامت در برابر دشمن در آخرین لحظات است که این را می توان از لبان خشکیده و صورت معصوم اش فهمید.

,

وی تاکیدکرد: مهمترین پیام این شهید عزیز همانگونه که در وصیتش هم آمده است حفظ حجاب است که وظیف همه ما را در برابر این شهید سعید دوچندان کرده است.

,

جرنده اظهارکرد: کسانی امروز حرف های بعض آلود می زنند کاش به منزل شهدا سری بزنند تا احوال کودکان بی پدر شهیدان به خصوص شهدای مدافع حرم را در نبود پدرانشان ببینند و بعدا ببینیم حرفی برای گفتن دارند یا نه.

,

این برادر شهید گفت: خدا میداند همانند برادر شهیدم با این شهید سعید درددل زیاد کردم، خدا کندکه شرمنده شهدا نشویم.

,

این منتخب شورای شهرلنده گفت: همه ما باید به داشتن چنین جوان های افتخار کنیم هرچند داغ فراغ سنگین است ولی با داشتن چنین مدافعانی باید سجده شکر به جای بیاوریم.

,

وی در واکنش به توهین به مدافعان حرم گفت: باید در لحظه اسارت و شهادت شهدای مدافع حرم احساس شرمندگی کنیم چرا که ما امنیت و آرامش مان را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه