اخبار داغ

عضو منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان:

نگاه ما به انتخاب شهردار "غیرسیاسی" است/4 یا 5 گزینه برای شهرداری سمنان مطرح هستند

نگاه ما به انتخاب شهردار "غیرسیاسی" است/4 یا 5 گزینه برای شهرداری سمنان مطرح هستند
عضو منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان گفت: تمام منتخبین شورا اتفاق نظر دارند که شهردار و مدیریت شهری باید از تفکرات سیاسی و حزب گرایی به دور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد همتی عضو منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان این که چند نشست غیررسمی به منظور بررسی گزینه های تصدی شهرداری سمنان برگزار شده و شهردار فعلی نیز یکی از این گزینه هاست گفت: طبیعتا مردم بر اساس شعارهای انتخاباتی منتخبین شورای شهر از اعضای این شورا و نیز شهرداری که انتخاب می شود انتظار دارند که برنامه های جدیدی برای مدیریت و توسعه شهری ارائه دهند؛ لذا ما تلاش می کنیم تا از میان افراد صالح، فرد اصلح را به عنوان شهردار سمنان برگزینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همتی، پاسخ دهی «منطقی» و «عالمانه» به مطالبات اعضای شورای اسلامی پنجم را یکی از معیارهای انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت: منتخبین شورا هنوز درباره انتخاب شهردار به اجماع نرسیده اند و گفتگوها پیرامون گزینه های پیشنهادی ادامه دارد.

,

وی با اعلام این خبر که منتخبین شورا در حال حاضر از میان چندین گزینه پیشنهادی، به 4 یا 5 گزینه رسیده اند گفت: این افراد برنامه های خود را در حوزه های گوناگون مدیریت شهری ارائه خواهند کرد و افزون بر این ما 40 شاخصه در زمینه های شخصیتی، اجتماعی، فرهنگی، مدیریتی، اجرایی، کارآمدی و سوابق را برای انتخاب شهردار احصاء کرده ایم که بر همین اساس نسبت به انتخاب شهردار اقدام خواهیم کرد. 

,

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان افزود: فردی که به عنوان شهردار سمنان انتخاب می شود باید بتواند پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه های عمرانی، فرهنگی، رفاهی، خدماتی و اجتماعی باشد.

,

همتی با تأکید بر این که اعضای این شورا به دور از نگرش های سیاسی، فردی که در شاخصه های مذکور جامعیت داشته باشد را انتخاب خواهند کرد گفت: تمام منتخبین شورا اتفاق نظر دارند که شهردار و مدیریت شهری باید از تفکرات سیاسی و حزب گرایی به دور باشد.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد همفکری و تشریک مساعی منتخبین شورا به انتخاب یک شهردار کارآمد، خلاق، مدیر و توانمند در برآوردن خواسته های مردم منجر شود.

,

شایان ذکر است پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، فعالیت رسمی خود را از ابتدای شهریورماه آغاز خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه