اخبار داغ

فرمانده سپاه بیت المقدس:

تأثیر کمیته رسانه بر سایر کمیته ها به موفقیت کنگره 5400 شهید می انجامد

تأثیر کمیته رسانه بر سایر کمیته ها به موفقیت کنگره 5400 شهید می انجامد
فرمانده سپاه بیت المقدس: کمیته رسانه و مطبوعات به عنوان یک کمیته موفق در اجرای مسئولیت های محوله می تواند بر تمامی کمیته ها تأثیرگذار باشد و شتاب سایر کمیته ها را نیز در پیشبرد اهداف کنگره افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس در مراسم تجلیل از رسانه های برتر در امر کنگره 5400 شهید استان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه استان در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا اظهار داشت: کمیته رسانه و مطبوعات به عنوان یک کمیته موفق در اجرای مسئولیت های محوله می تواند بر تمامی کمیته ها تأثیرگذار باشد و شتاب سایر کمیته ها را نیز در پیشبرد اهداف کنگره افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: عمیقاً آرزومندم اتفاقات خوب و مناسبی در تمامی زمینه ها برای استان کردستان در پیش باشد، حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما در طول مدت زمان برگزاری کنگره 5400 شهید می توانند از ثمرات و برکات برگزاری کنگره 5400 شهید برخوردار شوند.

,

 

,

سردار رجبی با اشاره به اقدامات فرهنگی با ارزش صورت گرفته در استان اظهار داشت: بازدید سالانه یک میلیون و پانصد هزار نفر از زائران راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس کردستان، برگزاری موفق کنگره 1.000 شهید پیشمرگ مسلمان کرد در سال 1394 و رونمایی از باغ موزه دفاع مقدس در روزهای منتهی به برگزاری کنگره 5400 شهید استان از جمله اقدامات مؤثر فرهنگی استان می باشد که انتظارات را از مسئولین استان افزایش می دهد. آرزومندم اتفاقات مثبت و شایسته ای برای کردستان در پیش باشد.

,

 

,

وی با اشاره به جایگاه سوم استان در اعزام و پذیرایی از کاروان های راهیان نور ابراز داشت: داشتن تجربه موفق در یک زمینه ما را به انجام موفقیت آمیز سایر اقدامات تشویق می کند و ما امیدواریم کمیته رسانه و مطبوعات با برگزاری نشست های خبری با سایر کمیته های فعال در کنگره 5400 شهید شتاب بیشتری به برنامه های کنگره بدهد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه