اخبار داغ

فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

رشد ۲۴۰ درصدی اعتراضات و تجمعات کارگری در استان مرکزی

رشد ۲۴۰ درصدی اعتراضات و تجمعات کارگری در استان مرکزی
فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رشد ۲۴۰ درصد اعتراضات و تجمعات کارگری از ابتدای امسال تا کنون در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   اراک امروز سردار کیومرث، عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ مورد تجمع در سطح استان داشته ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴۰ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اراک امروز,

عزیزی با اشاره به اینکه مسائل کارگری و اقتصادی حجم عمده ای از این تجمعات را به خود اختصاص داده بودند اظهار کرد: امیدواریم مسئولین دولتی با رفع مشکلات اقتصادی استان از برگزاری این گونه تجمعات در سطح استان پیشگیری کنند تا نیروی انتظامی انرژی خود را در سایر مباحث صرف کند.

,

امسال ۱۹۹ نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته شده اند

, امسال ۱۹۹ نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته شده اند, امسال ۱۹۹ نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته شده اند,

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۹ نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری استان مرکزی کشته شده اند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: تعداد کشته های حوادث رانندگی استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد و تعداد حوادث رانندگی ۱۰ درصد کاهش داشته است.

,

عزیزی اظهار کرد: همچنین امسال ۱۸ هزار و ۱۴۳ خودرو متخلف در استان مرکزی توقف شده اند.

,

تغییر رویکرد قاچاقچیان در استان مرکزی

, تغییر رویکرد قاچاقچیان در استان مرکزی, تغییر رویکرد قاچاقچیان در استان مرکزی,

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۸۱ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی خبر داد و افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۳۳ درصد کاهش داشته است.

,

عزیزی به تغییر رویکرد قاچاقچیان در استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: علیرغم اینکه ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان کاهش داشته است ولی تعداد پرونده های تشکیل شده ۵۳ درصد، تعداد خودرو های کشف شده از قاچاقچیان ۹۴ درصد و تعداد افراد دستگیر شده ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

,

وی اضافه کرد: این موضوع بیانگر این است که قاچاقچیان امسال بیشتر از خودرو های کوچکتر (سواری و وانت) برای جابجایی کالاهای قاچاق استفاده کرده اند.

,

خبرنگاران فرهنگ سازان جامعه اند

, خبرنگاران فرهنگ سازان جامعه اند, خبرنگاران فرهنگ سازان جامعه اند,

حجت الاسلام شهیدی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: آنچه در انقلاب اسلامی ایران اهمیت دارد این است که عملکردها در تراز انقلاب اسلامی انجام شود.

,

شهیدی با اشاره به جایگاه خبرنگاران در جامعه بیان کرد: خبرنگاران نقش فرهنگ سازی را در جامعه بر عهده دارند و در این راستا باید بیشتر نسبت به سایر گروه ها نسبت به تراز های انقلاب اسلامی شناخت داشته باشند.

,

وی به تفاوت های خبرنگاری در انقلاب اسلامی و غرب اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاری در انقلاب اسلامی اجرای حق می کند در حالی که در غرب ایجاد حق می کنند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان مرکزی، صداقت، کنجکاوی، پرسشگری، استقلال فکری عادل و شجاع بودن را از از ویژگی های خبرنگار تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: توجه به این ویژگی ها کمک می کند در راستای تراز انقلاب اسلامی حرکت کند و  درگیر فرهنگ غرب نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه