اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی بیجار اعلام کرد:

خریداری بیش از 90 هزار تن گندم از کشاورزان بیجار/افت 65 درصدی برداشت گندم نسبت به سال قبل

خریداری بیش از 90 هزار تن گندم از کشاورزان بیجار/افت 65 درصدی برداشت گندم نسبت به سال قبل
مدیر جهاد کشاورزی بیجار با بیاناینکه برداشت گندم نسبت به سال قبل 65 درصد افت داشته است ، گفت: تا کنون بیش از 90 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان بیجار خریداری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار بیجار بام ایران با بیان اینکه سرما زدگی در فصل بهار موجب بروز خسارت فراوان در مزارع گندم بیجار شد ، اظهار داشت: برداشت گندم نسبت به سال قبل 65 درصد افت داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی از خریداری  بیش از 90 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان شهرستان بیجار خبر داد و تا کنون حدود 90 هزار تُن گندم تحویل مراکز خرید گردیده که نسبت به دوره مشابه در سال 95 حدود 30هزار تُن کاهش مشاهده می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی بیجار در خصوص پرداخت بهای گندمکاران گفت: تاکنون حدود 70 میلیارد ریال وجه گندم خریداری شده پرداخت شده است و با هماهنگی و برنامه ریزی به عمل آمده با بانک کشاورزی تا پایان هفته جاری حدود 50 درصد کل بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

,

عباسی تصریح کرد: بارش باران در موعد مناسب و سرمازدگی در فصل بهار موجب بروز خسارت های فراوانی برای کشاورزان شهرستان بیجار شد.

,

وی به توسعه زیرساخت های مراکز خرید گندم و فعالیت آنها با تمام ظرفیت اشاره کرد و گفت: هم اکنون 17مرکز خرید آماده دریافت گندم است و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.

,

مدیر جهاد کشاورزی بیجار درخصوص تسهیلات جدید بانکی برای کشاورزان نیز خاطرنشان کرد: هماهنگی هایی صورت گرفته تا تمام مشکلات جریمه و تاخیر در اقساط وام های دریافتی کشاورزان تا سه سال دیگر با مشکلی مواجه نشود و بزودی تسهیلات بسیار خوب دیگری برای کمک به خرید بذر و هزینه های بذرپاشی به آنان پرداخت خواهد شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه