اخبار داغ

شهدای بزرگ کردستان به خوبی شناخته شده نیستند / برگزاری کنگره ی شهدا یک کار شاخص و برجسته ی فرهنگی است

شهدای بزرگ کردستان به خوبی شناخته شده نیستند / برگزاری کنگره ی شهدا یک کار شاخص و برجسته ی فرهنگی است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برگزاری کنگره ی پیشمرگان مسلمان کرد یک کار شاخص و برجسته ی فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جلسه کمیته رسانه گرامیداشت 54000 شهید استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: کمیته ی رسانه تنها یک کمیته نیست بلکه اگر عملکرد خوبی داشته باشد می تواند به بیان و انعکاس دیگر کمیته ها نیز کمک کند و تاثیرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،,

 

,


وی گفت: ر استان کردستان در حوزه ی توسعه، رفع محرومیت، اشتغالزایی ، و انجام برنامه های فرهنگی کارهای شاخصی را انجام داده است.
وی تصریح کرد: حضور یک میلیون و 500 هزار نفر زائر راهیان نور طی سال های اخیر از ساسر کشور به استان کردستان یک کار شاخص فرهنگی برای تبادل فرهنگ بین استاهاست.

,
,
,

, ,


به گفته ی سردار رجبی ، برگزاری کنگره ی پیشمرگان مسلمان کرد یک کار شاخص و برجسته ی فرهنگی بود که براساس تجربیات این کنگره به سراغ کنگره ملی 5400 شهید خواهیم رفت.

,
,

 

,


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: عزم مسئولان با مشخص نمودن باغ موزه ی دفاع مقدس می تواند اقدام خوب و فاخر و برجسته ای باشد که در تاریخ ثبت و ماندگار شود.

,
,

 

,


کنگره ی شهدای 5400 شهید کردستان، صرفاً یک کار یک هفته ای نیست

,
,


عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در ادامه افزود: کنگره ی 5400 شهید استان کردستان باید در طراز بالاتری به لحاظ کمیت و کیفیت برگزار شود و حفظ یاد و خاطره ی شهدا باید سرلوحه ی کار همه ی ما قرار بگیرد .

,
,

 

,


وی گفت: در تاریخ ایران، جنگ های مختلفی صورت گرفت اما مهمترین نقطه ی تاریخی آنها، دفاع مقدس است که مردم ما از آن سربلند پیش آمدند.

,
,

 

,

وی بر تقسیم کار و جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد و افزود: رسانه ها باید کار در این حوزه را وظیفه خود بدانند.

,

 

,

استاندار کردستان ادامه داد: علاوه بر انتشار زندگی نامه شهدا، رسانه‌ها می توانند عملیات هایی را که در کردستان در دفاع مقدس صورت گرفته در مناسبت‌ها و تاریخ‌های مختلف انتشار دهند که برای انجام این کار باید تقویم عملیات در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود.

,

 

,

زاهدی با بیان اینکه ، کنگره صرفاً یک اقدام یک هفته ای نیست بلکه در این کنگره ، دو سال فضای استان را به صورت گسترده در سزطح استانی و ر سطح ملی به موضوع شهادت و کردستان اختصاص دهیم و از همه ی امکانات رسانه ای موجود استفاده کنیم و یاد و خاطره ی شهدا را بتوانیم بیش از این گرامی بداریم .

,

, ,


نگاه ما به شهدا، باید یک نگاه راهبردی باشد

,
,


سرهنگ ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان در ادامه ی این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنگره ، عطرآگین کردن فضای جامعه ی اسلامی است خاطر نشان کرد: قطعاض این هدف میسر نمی شود جز اینکه اصحاب رسانه بتوانند در این عرصه ، تکلیف دینی و ملی خود را به خوبی ایفا کنند.

,
,


وی گفت: استان کردستان با تقدیم 5481 شهید می تواند در فضای عمومی جامعه برجستگی خود را نشان دهد ، و اگر در گذشته راهبرد دشمن این بود که کردستان را وارونه نشان دهند امروز فضا فراهم شده است که این فضا را کاملا متحول کنیم.

,
,


حسینی بیان داشت: این تعداد شهدا و نقش مردم در دفاع از انقلاب و اسلام می تواند بحث رسانه ای شود که تمام دنیا متوجه شوند که مردم کُرد ، نسبت به سایر استانها در خیلی از بعاد بیشتر بوده اند.

,
,

, ,


وی تاکید کرد: شهدا به خاطر جایگاه رفیعی که دارند در مباحث دنیوی و سیاسی ما نمی گنجند و باید یک نگاه راهبردی به آنها نگریسته شود چرا که شهدا در بالاترین جایگاه هستند.

,
,


سرهنگ حسینی یادآور شد: ما می خواهیم بوسیله ی شهدا، الگوهای برتر جامعه را معرفی کنیم ، چرا که صف بیان کافی نیست و باید در سبک زندگی شهدا، معرفی مادران شهدا و سختی هایی که در این حوزه  کشیده اند کار کنیم و بیشتر نقش آنها را برای مردم بیان کنیم.

,
,


گفتنی است؛ هریک از مسئولین کمیته های رسانه به بیان نظرات و پشنهادات خود در حوزه ی هر چه پررنگ تر نشان دادن نقش شهدا در رسانه ها و مطبوعات خود پرداختند.

,
,


رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان اظهار داشت: خداوند امروز این توفیق را به ما داده است که مسئولیت و وظیفه برگزاری کنگره 5400 شهید استان را عهده دار شویم و این فرصت مناسبی که ما سعادت دنیا و آخرت خود را با کار و تلاش مخلصانه در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تضمین کنیم.

,
,


 
حسینی با اشاره به مدت زمان باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید استان گفت: ما باید تا روز برگزاری کنگره 5400 شهید استان، دریایی از اطلاعات را در رابطه با هر یک از شهدای عزیز استان جمع آوری و منتشر کنیم و این کار نیازمند کار و تلاش جدی کلیه کمیته های مرتبط با برگزاری کنگره شهدا می باشد.
 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه