اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تربت جام:

کسب رتبه ششم در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دانشکده علوم پزشکی تربت جام

کسب رتبه ششم در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط دانشکده علوم پزشکی تربت جام
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تربت جام گفت: تربت جام مسیر توسعه در حوزه بهداشت و درمان را به سرعت سپری می کند و در حال حاضر توانسته در اجرای پروژه های عمرانی رتبه ششم کشوری را کسب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، محمد رحیمیان ظهر امروز در جلسه تجلیل از خبرنگار این شهرستان که در ساختمان اداری این مرکز برگزار شد از زحمات خبرنگاران تقدیر و اعلام کرد: رسالت خبرنگاران به اندازه ای اهمیت دارد که قرآن هم در سوره ای به آن تاکید می کند و اگر نباشد ثبت وقایع جهان سند و تاریخی نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

رحیمیان یادآور شد: نقش خبرنگاران شهرستان تربت جام در انتشار وقایع و عملکرد حوزه بهداشت و سلامت چشمگیر است به طوری که توانسته اند خدمات درمانی به مردم را پوشش دهند.

,

 

,

وی گفت: از زمان اعلام استقلال دانشکده علوم پزشکی تربت جام از مرکز استان طرح توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی دردستور کار قرار گرفت که با اجرای ۵۹ پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در مدت دو سال، تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت افتتاح می شود.

,

 

,

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود: پروژه ها شامل ساخت مراکز بهداشت سلامت، جامعه سلامت، کلینک ویژه و پایگاه های سلامت در سطح شهر و روستا برای ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی احداث شده که این دانشکده توانسته رتبه ۱۰ کشوری را در ارائه خدمات کسب کند.

,

 

,

رحیمیان تصریح کرد: پرونده الکترونیکی بهداشت و سلامت به صورت صد در صدی برای جمعیت شهرستان تشکیل شده که ۶۰ درصد شهروندان از خدمات بهداشتی ودرمانی استفاده کرده اند.

,

 

,

وی با اشاره جوان بودن دانشکده علوم پزشکی خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده در علوم پزشکی جوان و در حال تجربه هستند که توانسته اند در طول این مدت با توجه به کمبود نیروهای سازمانی، عملکرد مناسبی داشته باشند که البته نسبت به خدماتی که شایسته مردم باشد، کافی نیست.

,

 

,

رحیمیان ابراز داشت: در جذب نیرو و آموزش های بهداشتی و درمانی برای مردم سعی شده است عدالت به صورت یکنواخت در سطح منطقه اجرا شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه