اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور:

خدمات دولت بسیار ناکافی است/ لزوم توجه دولتمردان به جامعه عشایری

خدمات دولت بسیار ناکافی است/ لزوم توجه دولتمردان به جامعه عشایری
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور برلزوم توجه دولتمردان به جامعه عشایری و روستایی تاکید کرد و گفت: خدمات دولت روحانی بسیار ناکافی است و دولت خدمات کافی را به این جامعه ارائه نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، سردار علی پاشا محمدی امروز یکشنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران بسیج عشایری استان کرمانشاه که در محل مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، گفت: خداوند طبیعت را بستر مناسبی برای امرار معاش و زندگی بشر قرار داده است و در آیات متعدد به این امر اشاره داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: در سالی که با فرمان رهبر معظم انقلاب مزین به اقتصاد مقاومتی تولید و اشتعال شده است تکریم از این قشر که خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند به درستی از جانب دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کشور و فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برنامه ریزی شده است.

,

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش تبلیغ و ترویج فرهنگ کار و تلاش است که با این کار جامعه به سمت موفقیت حرکت خواهد کرد.

,

وی  با بیان فرامینی از امام راحل ادامه داد: امام(ره) چه زیبا فرمود ایرانی بسازید که هرکس از هرکجای دنیا به آن نگاه کند عظمت اسلام را در سازندگی آن مشاهده کند.

,

تکلیف شرعی ما پا در رکاب اوامر ولی امر مسلمین بودن است

, تکلیف شرعی ما پا در رکاب اوامر ولی امر مسلمین بودن است,

سردار محمدی تصریح کرد: امروز تکلیف شرعی که به عنوان انسان مسلمان در سایه سار نظام مقدس اسلامی بر دوش ماست پا به رکاب بودن در راه اجرای اوامر ولی امر مسلمین است.

,

وی با اشاره به اینکه انسان ها در برخی موارد قائل به جبر هستند، اظهار داشت: اما در بسیاری موارد مختار هستند و انتخاب راه سعادت یا شقاوت با خود آنهاست.

,

رئیس بسیج عشایری کشور   جامعه عشایری را لبیک گوی به ندای رهبر و امام(ره) معرفی کرد و بیان داشت: چنین جلساتی باید در راستای کار و اشتغال و تولید باشد تا بتواند مهاجرت معکوس را در روستاها رقم بزند.

,

وی خطاب به مسئولان گفت: اگر می خواهید مهاجرت معکوس صورت نگیرد و حاشیه نشینی بر شهر ها حاکم نشود و آسیب های مترتب بر حاشیه نشینی رخ ندهد باید عشایر را حمایت کنید و آنها راتقویت کنیم تا قشر عشایر ماندگار باشند.

,

سردار محمدی اذعان داشت: در این راستا در خصوص تحقق بهداشت و درمان، آموزش، خدمات فرهنگی مذهبی، تامین مایحتاج، منابع دامی و... و. در بین این قشر عزمی ملی می خواهد.

,

وی از روند کار استاندار کرمانشاه در خصوص تشکیل شورای عالی عشایر گله مند بود و گفت: با وجود اینکه به استاندار در این خصوص تاکید فراوان داشتم در سال اول خدمت متاسفانه جلسه شورای عالی عشایر تشکیل نشده و ظاهرا سال قبل یک جلسه در این خصوص تشکیل داد که بسیار کم است.

,

خدمات دولت  بسیار ناکافی است

, خدمات دولت  بسیار ناکافی است,

این مسئول خاطر نشان کرد: با وجود اینکه قدردان تلاشهای مسئولان هستیم اما میزان تلاش دولت را ناکافی می دانیم و باید بگوییم خدمات دولت روحانی بسیار ناکافی است.

,

وی تصریح کرد: برگزاری تنها ۲ جلسه شورای عالی عشایر کشور آن هم نه به ریاست رئیس جمهور بلکه به ریاست معاون اول رئیس جمهور نمی تواند تحول در جامعه عشایر به وجود آورد و نمی تواند آسیب شناسی دقیق بر مشکلات عشایر و روستایی داشته باشد.

,

سردار محمدی در ادامه گفت: در دولت جدید توقع داریم که دولتمردان در یک نگاه ملی، استانی و شهرستانی، این مردم کم هزینه و پربازده که حافظان نظام و مرزداران دولت اسلامی هستند را در عمل نه با شعار دریابند.

,

وی افزود: همانطور که امام راحل بارها اشاره داشتند، مسئولان  نوکر و خادم مردم هستند تا حایی که امام(ره) فرمود اگر به من خدمتگزار بگویید بهتر از آن است که رهبر بگویید.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه