اخبار داغ

سهم اجتماعی مردم خوزستان از تولید نفت لطف نیست، حق قانونی آنهاست

سهم اجتماعی مردم خوزستان از تولید نفت لطف نیست، حق قانونی آنهاست
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده نفت اظهار کرد: طی سه سال گذشته دانشگاه صنعت نفت را تضعیف کرده اند و به نابودی کشیده اند. باید در استان خوزستان زیرساخت هایی ایجاد شود که شاغلان آینده صنعت نفت تربیت بشوند. زیرساختی فراهم شود مدیران و کارشناسان و کارگران ونخبه_گان_بومی بتواندتربیت بشود و اینها بتوانند در صنعت نفت نقش_آفرینی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از "موج چهارم"، حیدری نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده نفت عنوان کرد:دانشگاه_صنعت_نفت به عنوان قدیمی ترین دانشگاه استان خوزستان و قدیمی ترین دانشگاه صنعتی استان تضعیف میشود ورو به نابودی میرود. اما ببینید در طی سه سال گذشته با یکی از این زیرساخت ها چه کرده اند؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

آقایان مسئولین_استان_خوزستان، نمایندگان استان  مدیران_شرکتهای_تابعه از کنار تضعیف دانشگاه صنعت نفت با سهل انگاری عبور نکنند و لازم است توجه کنند. دانشگاه صنعت نفت سابقه هفتاد ساله دارد .بسیاری از نخبگان و مسئولین فعلی و سابق وزارت نفت از خروجی های این دانشگاه بوده اند،این دانشگاه در سطح کشور و جهان شناخته شده است.

,

منطق تاسیس دانشکده های نفت بدون رسالت و ماموریت مشخص در نقاط مختلف چیست؟

,

طبق کدام منطقی دانشکده های نفت در سطح کشور ایجاد شده اند ،آنهم بدون رسالت و ماموریت مشخص ،این طبق کدام منطق بوده؟

,

وزارتخانه ای که نمی تواند با زیر مجموعه خود تعامل ایجاد کند و به آن ماموریت بدهد و حتی در میزان پذیرش با آن هماهنگی داشته باشد چطور می تواند ادعای ماموریت دادن به جاهای دیگر را داشته باشد؟

,

چطور ادعای تربیت و جذب نیرو از آنها را دارد؟

,

در تشکیل هیات_نظارت_برقراردادهای_نفتی ضعیف عمل شده است.

,

در خصوص بحث قراردادهای اخیر نفتی که پس از کش و قوس های فراوان به تصویب رسید و اولین قرارداد آن بسته شده!

,

نکته ای که در بحث هیات عالی نظارت برقراردادها وجود دارد این است که این هیات باید مستقل، متخصص و فراقوه ای باشند.

,

در بحث تخصص این افراد باید نفت را بشناسند ، حقوق_بین_الملل را بشناسند، تحریم را بشناسند و نظام_های_پولی_و_مالی را بشناسند اما متاسفانه در این خصوص ضعیف عمل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه