اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس؛

لطفا کمی به سواد خود بی افزایید/ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

لطفا کمی به سواد خود بی افزایید/ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
وقتی شعور جایش را به حماقت دهد، آن زمان دیگر اوج بی بصیرتی شکل می گیرد. یادداشت نابخردانه روزنامه قانون نه تنها مرهمی بر زخم دل مدافعان حرم و ملت ایران نیست بلکه مصداق پاشیدن نمک روی زخم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  "تیتریک"؛روزنامه قانون یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای، در اقدامی موهن و قابل تامل به جای آن که به وظیفه خطیر اطلاع رسانی و روایت صحیح واقعه و آنچه در  میدان نبرد حق و باطل رخ می دهد بپردازد  و آنچه در پس حمایت‌های آمریکا از داعش در تصرف منطقه الجمونه می گذرد را به تصویر کشد، در مطلبی توهین‌آمیز ضمن ملامت سپاه قدس و تذکر نسبت به بی‌توجهی به هشدارهای آمریکا، شلیک موشک‌های سپاه به مقر داعش در دیر الزور را اقدامی تنش‌زا معرفی کرد و شهادت جوانان ایرانی مدافع حرم را نتیجه اشتباهات محاسباتی ایرانی‌ها دانست.

وقتی شعور جایش را به حماقت دهد، آن زمان دیگر اوج بی بصیرتی شکل می گیرد. یادداشت نابخردانه روزنامه قانون نه تنها مرهمی بر زخم دل مدافعان حرم و ملت ایران نیست بلکه مصداق پاشیدن نمک روی زخم است.

اما در چنین شرایطی مسئولان محترم وزارت ارشاد گویا در خواب تابستانی بسر می برند چرا که متاسفانه تا این لحظه واکنشی نسبت به گستاخی این روزنامه نشان نداده اند.

یقینا نویسنده آن مطلب توهین آمیز در روزنامه حقیر قانون و سردبیری که اجازه انتشار این مطلب هتاکانه را داده نه شناختی از مدافعان حرم دارد و نه شناختی از دشمن و نکته ملاآور این ماجرا اوج بی بصیرتی این افراد است.

بی بصیرتی شرایطی را فراهم می کند که جای شهید و جلاد عوض شود و دیگر انسان نمی تواند حقایق را درک کند، شرح حالی که متاسفانه شامل حال من همکاران نابخرد ما در روزنامه قانون می شود.

روزنامه نگار باید از قدرت تحلیل و منطق برخوردار باشد و نه از سر هوی و هوس مطلبی را بنویسد.
در خلال جریان روشنفکری سال های اخیر جمله "قضاوت نکنیم" بسیار شنیده می شود اما به اصطلاح روشنفکران این جریان حتی معنای واقعی این جمله را نمی دانند و تنها با پوشیدن قبای رنگین و نخ نمای روشنفکری آن را شعار گونه لق لقه ی زبان الکن خود کرده اند و با اندکی تامل شواهد متعددی دال بر بی خردی و قضاوت بی جا و به دور از وجدان این افراد وجود دارد.

لازمه نوشتن یادداشت و گزارش داشتن اطلاعات است لطفا کمی به سواد خود بی افزاید و وجدان خفته خود را بیدار کنید، سپس دست به قلم شوید.

پس از حمله تروریستی به مرقد امام و مجلس شورای اسلامی، همگان فارغ از هر گروه و جناحی از پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به ددمنشانی که با حمله کور خود به مردم بیگناه آن ها را به شهادت رساندند، رضایت داشتند و در این میان هیچ بحث سیاسی و جناحی مطرح نبود به طوری که همه نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرا و همه سیاسیون این دو جناح  از این اقدام برادران سپاه پاسداران به موقع حمایت کرده ونوعی غرور ملی شکل گرفته بود، چگونه است که روزنامه قانون با مقاله سخیف خود این غرور مای را زیر سوال می برد.

در خصوص منافع ملی همانند هشت سال دفاع مقدس، بحث جناح و منافع گروه مطرح نیست و همه برای دفاع از ایران و ناموس و شرف کشور به صحنه آمده و خواهند آمد.

شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بودند که عزت و سربلندی را برای ایران به ارمغان آوردند، امروز روزنامه‌نگاری که قلم حقارت را به دست گرفته نیز مدیون خون این شهداست.

اگر  شهدای مدافع حرم نبودند به یقین عوال تروریستی داعش با گذشتن از مرزهای کشورمان به جای شهدای بزرگوار مدافع حرم و شهید بزرگوار حججی عزیز، هزاران نفر را به خاک و خون می کشیدند و نوامیس ایران سرافراز را چون زنان و کودکان عراقی و سوری به اسارت می گرفتند و خرید و فروش می کردند و قطعا در آن زمان نویسنده این مقاله موهون روزنامه قانون نیز نمی توانست  آزادانه مردان مرد سرزمینش را مورد هجمه قرار دهد.

اگرچه ممکن است اختلاف نظرهایی در مورد برخی مسائل کشور در بین مسئولان وجود داشته باشد اما در اینگونه موارد و بحث منافع ملی هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و همگان در کنار یکدیگر سرود وحت می خوانند و عوامل کوته نظر و حقیر دشمن ایران اسلامی بدانند با اینگونه اقدامات تنها و تنها گور منفوریت خود نزد ملت را عمیق تر می کنند.



ولی الله صاحبکاری-کارشناس رسانه

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ولی الله صاحبکاری-کارشناس رسانه,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه